Flink en &C lanceren limited edition chocoladereep voor de feestdagen
- Food-en-retail
- 28 nov 2022 @ 08:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediastrategieFood
- 28 nov 2022 @ 08:40
- Peter van Woensel Kooy
Speciaal voor de &C chocolade- en Chantal Janzenfans komt er nu de limited edition reep met een feestelijke smaak: witte chocola met speculaas en amandel - de smaken van het winterseizoen in één reep. Flitsbezorger Flink distribueert.
'Kan jij ook maar geen genoeg krijgen van Chantals favorieten? Speciaal voor de &C chocolade fans is er nu de limited edition reep met een feestelijke smaak.. Alsof de chocoladereep nog niet smeuïg genoeg is, bevat iedere reep het nieuwe, sexy verhaal van Anna Karolina', melden de makers.
De limited edition chocoladereep is exclusief verkrijgbaar via Flink, 'dus probeer hem voor hij het land weer uit is', tipt &C. Naast de &C chocolade kunnen ook Chantals favoriete sappen, smoothies en coffee cups besteld worden in de app. 'Zo heb je razendsnel verwennerij voor de deur staan.'
(PvWK)
Over Flink
'Flink is een snelle bezorgservice die binnen minuten je boodschappen bij je levert. We doen dit op een milieuvriendelijke manier en met eerlijk betaalde fietskoeriers. Bovendien gebruiken we zo veel mogelijk lokale producten om onze voetafdruk zo klein mogelijk te houden en lokale producenten te steunen. Door de combinatie van lokale producten en bekende merken biedt Flink een volwaardig assortiment aan dat niets onderdoet voor de traditionele supermarkt. Daarnaast hebben we ook een grote keuze aan verschillende recepten met bijbehorende ingrediënten. Meer info: goflink.com.'
Over &C
'&C (spreek uit and see) is het 360° mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, website, app, online shop, eigen tv-programma’s en live events. Met gevestigd en nieuw talent laat Chantal haar blik op de wereld zien. &C behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat. &C: Overal en altijd. Whatever mood you’re in.'
(bron &C)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing