Apple lanceert XL-film 'The Greatest' over toegankelijkheid

Apple lanceert XL-film 'The Greatest' over toegankelijkheid
  • Food-en-retail
  • 12 dec 2022 @ 08:28
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenWebsiteCreatie

Apple stelt dat 'toegankelijkheid' een mensenrecht is. In een opvallende nieuwe campagne wordt daarom de innovatieve kracht van het merk ingezet om fysiek uitgedaagden te helpen.

Apple noemt functies als deurdetectie, geluidsherkenning, spraakbesturing zoals via Siri, 'die zijn ontworpen om u uw apparaten te laten gebruiken op een manier die voor u het beste werkt'.

Het stevige nummer 'I Am the Greatest' dat achter de film gezet is, komt van Spinifex Gum met het Marliya Choir, Cola Boyy en Matthew Whitaker. De film is gemaakt in samenwerking met bureau TBWA\ Worldwide.

Op het officiële Apple YouTube-kanaal is meer over de campagne rond toegankelijkheid te zien. 'Hier vindt u nieuws over productlanceringen, tutorials en andere geweldige inhoud. Onze meer dan 160.000 medewerkers zetten zich in om de beste producten ter wereld te maken en de wereld beter achter te laten dan we hem aantroffen', meldt Apple zelf. Hier is dat kanaal. The Greatest is inmiddels 16 miljoen keer gestreamd.

Bekijk de nieuwste Apple film in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken