Rico Verhoeven lanceert eigen lijn voedingssupplementen
- Food-en-retail
- 7 dec 2022 @ 09:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 dec 2022 @ 09:55
- Sjaak Hoogkamer
Glory zwaargewicht wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven heeft zijn eigen voedingssupplementenlijn genaamd Ricoded gelanceerd.
De lijn, ontwikkeld in samenwerking met partner High End Nutrition, is volgens Verhoeven ‘gemaakt voor iedereen die elke dag moeiteloos de beste versie van zichzelf wil zijn.’
Over de merknaam zegt hij: ‘De merknaam Ricoded draagt mijn naam in zich, maar is ook een Engelstalige verbastering van het woord Recoding; het herprogrammeren van jezelf.’
De eerste twee producten die de bokser op de markt brengt zijn een vegan maaltijdvervanger en een nootropic. Eerstgenoemde biedt met name ondersteuning bij het completeren van het voedingspatroon, de nootropic draagt volgens hem 'bij aan het verbeteren van het cognitief vermogen en geven het brein bijvoorbeeld een beter geheugen, helpt het bij een verhoging van het concentratievermogen of sneller te denken.'
Verhoeven: ‘Echt al jaren speelde ik met het idee om iets met supplementen te doen. Ik vond het ook wel spannend, omdat ik veeleisend ben qua werking en hoge kwaliteit van de ingrediënten. Tegelijkertijd wilde ik dan ook nog een productrange introduceren die juist voor een zo breed mogelijke groep mensen toepasselijk was. Dat heeft wel wat tijd gekost in het vinden van de juiste ontwikkelaars, vorm en naam.’
Prestatiedruk in het dagelijkse leven, op school, werk en sport, kan ervoor zorgen aldus Verhoeven ‘dat mensen baat kunnen hebben bij een boost in de vorm van een supplement voor het brein. De Ricoded Fit and Focus Boost capsules zijn nootropics en hebben een positieve impact op de hersenactiviteit.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika blijkt niet zo...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- [column] Say cheese (burger)
- McDonald's Nederland lanceert opvallende prijscampagne waar...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Eerste producten geleverd bij Plus... 03-02-2023
- Distributie Albert Heijn steeds... 03-02-2023
- Vice Media Group en EU lanceren... 03-02-2023
- Albert Heijn en BP openen 100e... 02-02-2023
- Nederlander blijft bij huismerk:... 02-02-2023
- Lidl maakt nieuwe aanpak gezondheid... 02-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day