Holland en Barrett lanceert nieuwe merkcampagne
- Food-en-retail
- 9 jan 2023 @ 10:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jan 2023 @ 10:44
- Sjaak Hoogkamer
Deze week lanceert Holland & Barrett de nieuwe merkcampagne Leef met de kracht van de natuur. Het is de eerste campagne die zij met creatief bureau N=5 maken.
In de campagne zien we volgens het merk wat natuur met je doet; het maakt je fit, energiek of kalm. Holland & Barrett is naar eigen zeggen ‘al meer dan 150 jaar actief op de Europese markt en mag zich met trots de grootste en oudste health retailer van Europa noemen.’
In de campagne staat de levenskracht die de natuur teweeg brengt centraal. In de eerste commercial is dat 'de energie die loskomt als je volledig overgeeft aan een stevige regenbui.' Deze wordt vervolgens gekoppeld aan productgroepen die deze natuurkracht brengen. Komend jaar zal de campagne verder uitgebouwd worden, ook met content en social, over de verschillende seizoenen en proposities heen.
Christa de Wal, Head of Marketing Benelux bij Holland & Barrett: ‘Mensen zijn zich meer bewust van hun gezondheid dan ooit en zoeken hierin steeds meer het vertrouwen in natuurlijke producten. Om dit beter te vertellen zijn we twee jaar geleden met N=5 een redactioneel traject in gegaan voor onze eigen content teams. Nu zetten we de volgende stap met een nieuwe merkbelofte en bijbehorende merkcampagne. We hebben het volle vertrouwen dat we de komende jaren met ‘Leef met de kracht van de natuur’ onze positie op de markt verder kunnen verstevigen.’
De campagne ‘Leef met de kracht van de natuur’ is vanaf maandag 9 januari te zien op tv, radio, OOH en online video.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing