Eerste Coca-Cola Creations te koop in Nederland
- Food-en-retail
- 15 feb 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodMarketingMaatschappij
- 15 feb 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Voor het eerst is er een limited edition van Coca-Cola Creations in Nederland te koop. De nieuwe suikervrije smaak wordt gelanceerd in samenwerking met zangeres Rosalía en is verkrijgbaar tot eind mei 2023.
Onder de naam Coca-Cola Creations gaat Coca-Cola meerdere keren per jaar samenwerkingen en brengt dan limited editions uit. De nieuwe smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar heet ‘Movement’ en is geïnspireerd op het leven van Grammy-award winnares Rosalía. Carolien de Kok, Marketing Manager van Coca-Cola Nederland: ‘Zij is voor Coca-Cola gaan experimenteren met genres en stijlen en zingt voor het eerst een mix van Engels- en Spaanstalige songteksten. Het resultaat is de nieuwe single “LLYLM”.’
Rosalía x Coca-Cola Experience pop-up in Poing Rotterdam
Proeven is een belangrijk onderdeel van de campagne. Daarvoor wordt de Rosalía x Coca-Cola Experience pop-up ingezet in Poing Rotterdam. De Kok: ‘Met de experience willen we met name GenZ'ers de ultieme Rosalía-ervaring geven. In de bekende vintage arcade hall in Rotterdam kunnen bezoekers de nieuwe limited-edition Coca-Cola Zero Sugar Movement proeven en haar nieuwe single luisteren. Daarnaast zijn er verschillende activaties waarbij bezoekers hun nagels en make-up kunnen laten doen, nep-tattoo’s laten zetten en social content maken in de Rosalía videobooth.’
Coca-Cola Creations
Coca-Cola Creations is een internationaal innovatieplatform dat wereldwijd in verschillende landen is gelanceerd. Met dit platform wil Coca-Cola passies en diversiteit vieren en de band met consumenten versterken; met name GenZ vanaf 18 jaar.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing