Nieuwe campagne van Plus: Dagje Uit sparen

Nieuwe campagne van Plus: Dagje Uit sparen
  • Food-en-retail
  • 17 apr 2023 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieWinkelen

Vanaf nu spaar je bij Plus voor de leukste dagjes uit met hoge korting. Met de spaarcampagne van bureau Energize wil Plus haar klanten helpen om in deze dure tijd leuke uitjes voor het hele gezin betaalbaar te houden.

In tijden waarin alles duurder wordt en we vaker leuke dingen moeten laten, komt Plus met 'Dagje Uit sparen'. Energize ontwikkelde de campagne rondom de spaaractie, waarin je spaart voor de hoogste kortingen op de leukste Dagjes Uit. Een bekende spaarcampagne, vanaf nu alleen bij Plus.

Samen er op uit
Even eruit. Een dagje iets leuks doen, weg van de dagelijkse realiteit en samen genieten. Daar hebben heel veel mensen in Nederland volgens Plus wel even behoefte aan. De retailketen pakt daarom naar eigen zeggen groots uit met Dagje Uit sparen. 'Je spaart voor de allerhoogste kortingen, die oplopen tot wel 70%. Daardoor is samen iets leuks doen, zelfs in deze toch wel dure tijden, ineens binnen handbereik. Voor je het weet ben je er. De voorpret kan gelijk beginnen. In de TVC laten we dit zien aan de hand van een vader en een dochter die zich al tijdens het boodschappen doen helemaal in de dierentuin of een pretpark wanen.'

Plus Dagje Uit sparen
Je ontvangt bij elke €10 aan boodschappen €5 korting, meldt Plus. 'En deze kortingen kun je onbeperkt stapelen. Zo kun je meerdere Dagjes Uit vieren. In totaal kun je kiezen uit maar liefst 63 Dagjes Uit in Nederland, België en Duitsland. Van museum tot pretpark en van dierentuin tot sauna. Waaronder Apenheul, Burgers’ Zoo, Wildlands Adventure Zoo, Ouwehands Dierenpark, DierenPark Amersfoort, Beekse Bergen, Julianatoren, Walibi Holland, Avonturenboerderij Molenwaard en Madurodam. Klanten kunnen de Dagje Uit vouchers sparen t/m zaterdag 3 juni 2023. Tot januari 2024.'
De vouchers zijn te verzilveren in de door Queueup ontwikkelde Plus Dagje Uit app.
(PvWK)

Credits
verantwoordelijk bij Plus: Annemiek Moerman, Lizet Freriks, Romy Assadourian en Okke Wiarda
concept: Energize
productie TVC: OxfordHouse
regie: Alain Friedrichs
postproduction: The Compound
3D/ animatie: Dirk Jan Haarsma
editing: Johannes de Jong



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken