Nieuwe campagne van Plus: Dagje Uit sparen
- Food-en-retail
- 17 apr 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieWinkelen
- 17 apr 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu spaar je bij Plus voor de leukste dagjes uit met hoge korting. Met de spaarcampagne van bureau Energize wil Plus haar klanten helpen om in deze dure tijd leuke uitjes voor het hele gezin betaalbaar te houden.
In tijden waarin alles duurder wordt en we vaker leuke dingen moeten laten, komt Plus met 'Dagje Uit sparen'. Energize ontwikkelde de campagne rondom de spaaractie, waarin je spaart voor de hoogste kortingen op de leukste Dagjes Uit. Een bekende spaarcampagne, vanaf nu alleen bij Plus.
Samen er op uit
Even eruit. Een dagje iets leuks doen, weg van de dagelijkse realiteit en samen genieten. Daar hebben heel veel mensen in Nederland volgens Plus wel even behoefte aan. De retailketen pakt daarom naar eigen zeggen groots uit met Dagje Uit sparen. 'Je spaart voor de allerhoogste kortingen, die oplopen tot wel 70%. Daardoor is samen iets leuks doen, zelfs in deze toch wel dure tijden, ineens binnen handbereik. Voor je het weet ben je er. De voorpret kan gelijk beginnen. In de TVC laten we dit zien aan de hand van een vader en een dochter die zich al tijdens het boodschappen doen helemaal in de dierentuin of een pretpark wanen.'
Plus Dagje Uit sparen
Je ontvangt bij elke €10 aan boodschappen €5 korting, meldt Plus. 'En deze kortingen kun je onbeperkt stapelen. Zo kun je meerdere Dagjes Uit vieren. In totaal kun je kiezen uit maar liefst 63 Dagjes Uit in Nederland, België en Duitsland. Van museum tot pretpark en van dierentuin tot sauna. Waaronder Apenheul, Burgers’ Zoo, Wildlands Adventure Zoo, Ouwehands Dierenpark, DierenPark Amersfoort, Beekse Bergen, Julianatoren, Walibi Holland, Avonturenboerderij Molenwaard en Madurodam. Klanten kunnen de Dagje Uit vouchers sparen t/m zaterdag 3 juni 2023. Tot januari 2024.'
De vouchers zijn te verzilveren in de door Queueup ontwikkelde Plus Dagje Uit app.
(PvWK)
Credits
verantwoordelijk bij Plus: Annemiek Moerman, Lizet Freriks, Romy Assadourian en Okke Wiarda
concept: Energize
productie TVC: OxfordHouse
regie: Alain Friedrichs
postproduction: The Compound
3D/ animatie: Dirk Jan Haarsma
editing: Johannes de Jong
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- campagne
- smartphone
- OxfordHouse
- animatie
- klant
- Plus Dagje Uit
- app
- vouchers
- sparen
- Lizet Freriks
- Dirk Jan Haarsma
- Energize
- Romy Assadourian
- Annemiek Moerman
- The Compound 3D
- Plus
- Okke Wiarda
- cx
- Alain Friedrichs
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing