Nieuwe webshops The Sting, Costes Fashion en Cotton Club
- Food-en-retail
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingE-commerce
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Nanny Kuilboer
The Sting Companies lanceert in samenwerking met digital agency Dept nieuwe websites voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Nieuw is onder meer een shop the look-propositie, waarmee de consument in één klik de hele outfit kan bestellen.
Peter Danse van The Sting Companies: ‘Herlanceringen pas het begin van onze ambitieuze groeiplannen’
Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies: ‘Deze herlanceringen zijn pas het begin van The Stings ambitieuze – digitale - groeiplannen. Met het nieuwe design en een futureproof platform hebben we onze positie in het competitieve e-commercemodelandschap versterkt. We blijven onze klantervaring de aankomende tijd doorontwikkelen door verder in te zetten op personalisatie en het samenbrengen van onze fysieke en digitale winkels.’
Milou Dingenouts van Dept: ‘Relatie die verder gaat dan de traditionele bureau-klantdienstverlening’
Het project vereiste een diepgaand samenwerkingsproces. Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij Dept: ‘We namen het ontwerpteam van The Sting snel op in onze ontwerpprocessen en werkten nauw samen van concept tot voltooiing. Dit, samen met de sterke samenwerking tijdens de migratie, vormt de basis voor een langdurige, succesvolle relatie die verder gaat dan de traditionele grenzen van bureau-klantdienstverlening.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- McDonalds lanceert Twaalfuurtje met... 16-09-2024
- Patisserie- en kroketlegende... 16-09-2024
- [onderzoek] Voedselverspilling in... 16-09-2024
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing