Nieuwe webshops The Sting, Costes Fashion en Cotton Club
- Food-en-retail
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingE-commerce
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Nanny Kuilboer
The Sting Companies lanceert in samenwerking met digital agency Dept nieuwe websites voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Nieuw is onder meer een shop the look-propositie, waarmee de consument in één klik de hele outfit kan bestellen.
Peter Danse van The Sting Companies: ‘Herlanceringen pas het begin van onze ambitieuze groeiplannen’
Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies: ‘Deze herlanceringen zijn pas het begin van The Stings ambitieuze – digitale - groeiplannen. Met het nieuwe design en een futureproof platform hebben we onze positie in het competitieve e-commercemodelandschap versterkt. We blijven onze klantervaring de aankomende tijd doorontwikkelen door verder in te zetten op personalisatie en het samenbrengen van onze fysieke en digitale winkels.’
Milou Dingenouts van Dept: ‘Relatie die verder gaat dan de traditionele bureau-klantdienstverlening’
Het project vereiste een diepgaand samenwerkingsproces. Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij Dept: ‘We namen het ontwerpteam van The Sting snel op in onze ontwerpprocessen en werkten nauw samen van concept tot voltooiing. Dit, samen met de sterke samenwerking tijdens de migratie, vormt de basis voor een langdurige, succesvolle relatie die verder gaat dan de traditionele grenzen van bureau-klantdienstverlening.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
- Hornbach laat spijtoptanten aan het woord
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als organisatie hebben we...
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven - Marketing manager Amstel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 'Beperkt aantal... 24-01-2025
- Bols viert 450 jarig bestaan met... 23-01-2025
- Pringles lanceert nieuwe campagne in... 23-01-2025
- Nikki Adamo (ceo Nestlé NL) deelt 5... 23-01-2025
- Starbucks en Old Amsterdam smelten... 22-01-2025
- Marit van Egmond (AH): 'Sterk jaar... 22-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day