Nieuwe webshops The Sting, Costes Fashion en Cotton Club
- Food-en-retail
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - MarketingE-commerce
- 22 mei 2023 @ 09:50
- Nanny Kuilboer
The Sting Companies lanceert in samenwerking met digital agency Dept nieuwe websites voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Nieuw is onder meer een shop the look-propositie, waarmee de consument in één klik de hele outfit kan bestellen.
Peter Danse van The Sting Companies: ‘Herlanceringen pas het begin van onze ambitieuze groeiplannen’
Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies: ‘Deze herlanceringen zijn pas het begin van The Stings ambitieuze – digitale - groeiplannen. Met het nieuwe design en een futureproof platform hebben we onze positie in het competitieve e-commercemodelandschap versterkt. We blijven onze klantervaring de aankomende tijd doorontwikkelen door verder in te zetten op personalisatie en het samenbrengen van onze fysieke en digitale winkels.’
Milou Dingenouts van Dept: ‘Relatie die verder gaat dan de traditionele bureau-klantdienstverlening’
Het project vereiste een diepgaand samenwerkingsproces. Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij Dept: ‘We namen het ontwerpteam van The Sting snel op in onze ontwerpprocessen en werkten nauw samen van concept tot voltooiing. Dit, samen met de sterke samenwerking tijdens de migratie, vormt de basis voor een langdurige, succesvolle relatie die verder gaat dan de traditionele grenzen van bureau-klantdienstverlening.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [winkeldiefstal] Action staakt... 02-06-2023
- Consumentenbond: Prijsverschil met... 31-05-2023
- C&A opent vernieuwde winkel als... 31-05-2023
- Fast Fruit ambieert leiderschap... 30-05-2023
- Lidl verlaagt structureel de prijzen... 30-05-2023
- Look-a-like als autokoper26-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres