Documentaire geeft inkijkje in leven mensen van Albert Heijn
- Food-en-retail
- 3 nov 2023 @ 10:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 nov 2023 @ 10:44
- Sjaak Hoogkamer
De recente opening van de 1.250ste Albert Heijn winkel is volgens de super een ‘mooi moment’ om stil te staan bij alle medewerkers die elke dag weer klaarstaan voor klanten.
Albert Heijn maakte een docu van maar liefst 21 minuten. De documentaire ’Meer dan super’ – te zien op het YouTubekanaal van de super - geeft een mooi inkijkje in het leven van acht Albert Heijn-collega’s.
André van Duin heeft met zijn karakteristieke rustige toon en humor de documentaire ingesproken. Aan de hand van zijn stem worden de acht collega’s gevolgd, elk met hun eigen verhaal. Van jong tot oud, van diverse culturele achtergronden en met verschillende levenswijzen; de documentaire schetst een beeld van de menselijke diversiteit achter de schappen.
125.000 collega’s die allemaal hun eigen achtergrond hebben met wensen, dromen, talenten en ook uitdagingen die niet uit de weg worden gegaan.
Samen eten, zowel thuis als op het werk, laat de onderlinge verbinding en saamhorigheid zien, aldus Albert Heijn.
Werken bij Albert Heijn is meer dan zomaar een baan, dat is de boodschap van deze documentaire. Het is een betekenisvolle bijdrage aan de samenleving, Albert Heijn is een plek waar talenten met elkaar samenwerken om een gemeenschappelijk doel te bereiken: ‘Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen’. De missie van Albert Heijn.
Edward Both, directeur talent & organisatie bij Albert Heijn: ‘Als Albert Heijn staan we midden in de samenleving en zijn we er voor elkaar. In ’Meer dan super‘ komt dit tot leven. Je ziet, hoort en voelt dat Albert Heijn meer is dan een supermarkt; we zijn een blauwe familie waarin iedereen zichzelf kan zijn en waarin je met je baan een betekenisvolle bijdrage levert aan een gezonde, duurzame en sociale samenleving. Jong tot oud werkt zij aan zij bij Albert Heijn en dat wordt zelfs van generatie op generatie doorgegeven.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] CO2-bewust consumeren: hoe dan?
- [marketeer 192] Ilse van Loon - director Brand & Communication...
- Onderzoek: Slechts 14% retailers onmisbaar
- Martijn de Weerdt van Schoonenberg: 'Onze Kerstcampagne is de...
- Yumeko breidt uit naar vier Europese landen
- Cirkel is verbindende vorm in Kerst Allerhande 2023
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Booking.com en UNWTO lanceren online... 08-12-2023
- Cirkel is verbindende vorm in Kerst... 07-12-2023
- Station Amsterdam Centraal heeft... 06-12-2023
- Nieuwjaarsduik 2024: Erwtensoep en... 06-12-2023
- 9 gemeenten krijgen geld... 05-12-2023
- Primark viert 15 jaar in de... 05-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala