Documentaire geeft inkijkje in leven mensen van Albert Heijn

Documentaire geeft inkijkje in leven mensen van Albert Heijn
  • Food-en-retail
  • 3 nov 2023 @ 10:44
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De recente opening van de 1.250ste Albert Heijn winkel is volgens de super een ‘mooi moment’ om stil te staan bij alle medewerkers die elke dag weer klaarstaan voor klanten.

Albert Heijn maakte een docu van maar liefst 21 minuten. De documentaire ’Meer dan super’ – te zien op het YouTubekanaal van de super - geeft een mooi inkijkje in het leven van acht Albert Heijn-collega’s.  

André van Duin heeft met zijn karakteristieke rustige toon en humor de documentaire ingesproken. Aan de hand van zijn stem worden de acht collega’s gevolgd, elk met hun eigen verhaal. Van jong tot oud, van diverse culturele achtergronden en met verschillende levenswijzen; de documentaire schetst een beeld van de menselijke diversiteit achter de schappen.

125.000 collega’s die allemaal hun eigen achtergrond hebben met wensen, dromen, talenten en ook uitdagingen die niet uit de weg worden gegaan.

Samen eten, zowel thuis als op het werk, laat de onderlinge verbinding en saamhorigheid zien, aldus Albert Heijn.

Werken bij Albert Heijn is meer dan zomaar een baan, dat is de boodschap van deze documentaire. Het is een betekenisvolle bijdrage aan de samenleving, Albert Heijn is een plek waar talenten met elkaar samenwerken om een gemeenschappelijk doel te bereiken: ‘Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen’. De missie van Albert Heijn.

Edward Both, directeur talent & organisatie bij Albert Heijn: ‘Als Albert Heijn staan we midden in de samenleving en zijn we er voor elkaar. In ’Meer dan super‘ komt dit tot leven. Je ziet, hoort en voelt dat Albert Heijn meer is dan een supermarkt; we zijn een blauwe familie waarin iedereen zichzelf kan zijn en waarin je met je baan een betekenisvolle bijdrage levert aan een gezonde, duurzame en sociale samenleving. Jong tot oud werkt zij aan zij bij Albert Heijn en dat wordt zelfs van generatie op generatie doorgegeven.’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken