Mexicano van GoodLife Foods naar Megawatt

Mexicano van GoodLife Foods naar Megawatt
  • Food-en-retail
  • 13 jun 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ReclameFood

De eerste campagne ‘Maakt Wat Los’ voor Mexicano vormt het startschot van de retail-introductie van het snackmerk door Megawatt. De samenwerking en daarmee ook de lancering vertegenwoordigen een nieuw hoofdstuk voor GoodLife Foods.

Mexicano, voorheen exclusief verkrijgbaar in cafetaria en andere horecagelegenheden, ligt sinds april ’24 in de schappen van geselecteerde supermarkten. De strategische zet om Megawatt in te schakelen voor een rebranding om zo van Mexicano ook een retailmerk te maken benadrukt de ambitie om niet alleen succesvol te zijn in de B2B-markt, maar ook direct consumenten te bereiken. 

De omvangrijke marketingcampagne bestaat uit onder andere een commercial met een knipoog en uitgebreide (D)OOH inzet. Zo zorgt Megawatt voor een constante zichtbaarheid van de Mexicano Classic en Mexicano Mini onder snack lovers.    

Megawatt staat bekend om het bedenken, creëren en uitvoeren van creatieve 360-graden campagnes. Met deze structurele samenwerking waarbij GoodLife Foods meerdere van de in totaal zes services van Megawatt afneemt wordt het creatieve bureau een verlengde van de marketingafdeling van GoodLife Foods. 
(PvWK | beeld: still uit nieuwe campagne)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken