Mexicano van GoodLife Foods naar Megawatt

- Food-en-retail
- 13 jun 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameFood
- 13 jun 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
De eerste campagne ‘Maakt Wat Los’ voor Mexicano vormt het startschot van de retail-introductie van het snackmerk door Megawatt. De samenwerking en daarmee ook de lancering vertegenwoordigen een nieuw hoofdstuk voor GoodLife Foods.
Mexicano, voorheen exclusief verkrijgbaar in cafetaria en andere horecagelegenheden, ligt sinds april ’24 in de schappen van geselecteerde supermarkten. De strategische zet om Megawatt in te schakelen voor een rebranding om zo van Mexicano ook een retailmerk te maken benadrukt de ambitie om niet alleen succesvol te zijn in de B2B-markt, maar ook direct consumenten te bereiken.
De omvangrijke marketingcampagne bestaat uit onder andere een commercial met een knipoog en uitgebreide (D)OOH inzet. Zo zorgt Megawatt voor een constante zichtbaarheid van de Mexicano Classic en Mexicano Mini onder snack lovers.
Megawatt staat bekend om het bedenken, creëren en uitvoeren van creatieve 360-graden campagnes. Met deze structurele samenwerking waarbij GoodLife Foods meerdere van de in totaal zes services van Megawatt afneemt wordt het creatieve bureau een verlengde van de marketingafdeling van GoodLife Foods.
(PvWK | beeld: still uit nieuwe campagne)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- tvc
- food
- retail-introductie
- snack
- GoodLife Foods
- merk
- Maakt Wat Los
- lancering
- startschot
- Mexicano
- Megawatt
- campagne
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management