Iglo promoot stoommaaltijden met huiskamerconcert

- Food-en-retail
- 26 sep 2024 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 sep 2024 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Iglo organiseert een winactie in samenwerking met zangeres Bente Fokkens om de nieuwe Stoom & Klaar maaltijden te promoten, vooral gericht op jongeren. antwoorden. Winnaars genieten van een huiskamerconcert, terwijl de Iglo Stoom & Klaar maaltijd voor ze wordt bereid.
Deelnemers aan de winactie kunnen een vriend of vriendin - die wel wat tijd voor zichzelf kan gebruiken - opgeven voor een huiskamerconcert van zangeres Bente. Voor de actie staan de stoommaaltijden centraal die in 7 minuten klaarstaan op tafel. Actiewinnaars kunnen tijdens de bereidingstijd genieten van een huiskamerconcert in eigen woonkamer van Bente.
Muziek als me-time
Uit onderzoek blijkt dat jongeren het steeds lastiger vinden om nee te zeggen tegen sociale activiteiten of het idee hebben de hele dag bereikbaar te moeten zijn. Een deel van de jongeren heeft daardoor last van serieuze mentale problemen. Muziek kan hierin een oplossing bieden. ‘Ik vind het enorm belangrijk om meer aandacht te vragen voor de mentale gezondheid van de jonge mensen’, zegt Bente Fokkens stellig. ‘Muziek helpt mij in mijn dagelijkse leven om beter met mijn gevoelens om te gaan en helpt mij me beter te voelen als ik me verdrietig of alleen voel. Het is voor mij een manier om emoties te uiten die soms lastig te verwoorden zijn in het dagelijks leven. Daarom vind ik het fantastisch om dit binnenkort met iemand samen te mogen doen, samen een ultiem me-time moment voor iemand die dit écht nodig heeft!’
Bente in de huiskamer
Al op haar elfde blies Bente de juryleden van The Voice Kids omver. Ze heeft in de afgelopen jaren verschillende singles uitgebracht en drukte ze haar stempel op haar zangcarrière met de hit ‘Nee is Nee’, samen met Maan. Bente haar nieuwste album release vindt plaats op 4 oktober 2024. Bente geeft voor het ultieme me-time-moment samen met Iglo een exclusief en intiem huiskamerconcert weg tijdens haar clubtour. Haar kwetsbare en eerlijke teksten komen nergens beter tot zijn recht dan in een intieme setting.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Iglo
- jongeren
- kant en klaar
- winactie
- mentale problemen
- stoommaaltijden
- Bente Fokkens
- huiskamerconcert
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management