Iglo promoot stoommaaltijden met huiskamerconcert
- Food-en-retail
- 26 sep 2024 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 sep 2024 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Iglo organiseert een winactie in samenwerking met zangeres Bente Fokkens om de nieuwe Stoom & Klaar maaltijden te promoten, vooral gericht op jongeren. antwoorden. Winnaars genieten van een huiskamerconcert, terwijl de Iglo Stoom & Klaar maaltijd voor ze wordt bereid.
Deelnemers aan de winactie kunnen een vriend of vriendin - die wel wat tijd voor zichzelf kan gebruiken - opgeven voor een huiskamerconcert van zangeres Bente. Voor de actie staan de stoommaaltijden centraal die in 7 minuten klaarstaan op tafel. Actiewinnaars kunnen tijdens de bereidingstijd genieten van een huiskamerconcert in eigen woonkamer van Bente.
Muziek als me-time
Uit onderzoek blijkt dat jongeren het steeds lastiger vinden om nee te zeggen tegen sociale activiteiten of het idee hebben de hele dag bereikbaar te moeten zijn. Een deel van de jongeren heeft daardoor last van serieuze mentale problemen. Muziek kan hierin een oplossing bieden. ‘Ik vind het enorm belangrijk om meer aandacht te vragen voor de mentale gezondheid van de jonge mensen’, zegt Bente Fokkens stellig. ‘Muziek helpt mij in mijn dagelijkse leven om beter met mijn gevoelens om te gaan en helpt mij me beter te voelen als ik me verdrietig of alleen voel. Het is voor mij een manier om emoties te uiten die soms lastig te verwoorden zijn in het dagelijks leven. Daarom vind ik het fantastisch om dit binnenkort met iemand samen te mogen doen, samen een ultiem me-time moment voor iemand die dit écht nodig heeft!’
Bente in de huiskamer
Al op haar elfde blies Bente de juryleden van The Voice Kids omver. Ze heeft in de afgelopen jaren verschillende singles uitgebracht en drukte ze haar stempel op haar zangcarrière met de hit ‘Nee is Nee’, samen met Maan. Bente haar nieuwste album release vindt plaats op 4 oktober 2024. Bente geeft voor het ultieme me-time-moment samen met Iglo een exclusief en intiem huiskamerconcert weg tijdens haar clubtour. Haar kwetsbare en eerlijke teksten komen nergens beter tot zijn recht dan in een intieme setting.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- winactie
- stoommaaltijden
- jongeren
- mentale problemen
- huiskamerconcert
- kant en klaar
- Iglo
- Bente Fokkens
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jan Bosselaers marketingdirecteur... 15-10-2024
- BUS whiskyroof: whiskyvat voor... 15-10-2024
- Fritz-kola opent bottelarij in België14-10-2024
- Dirk introduceert nieuwe producten... 11-10-2024
- Spar lanceert landelijke Spar... 11-10-2024
- Uniqlo opent flagshipstore op... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing