Flink opent nieuwe locaties in Amsterdam

- Food-en-retail
- 3 okt 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenDistributie
- 3 okt 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Boodschappenbezorger Flink heeft een nieuwe locatie geopend aan de Weesperstraat 61 in Amsterdam. Het is de eerste locatie van Flink in de Amsterdamse binnenstad. De komende maanden belooft Flink meerdere nieuwe locaties in Amsterdam te openen, waar andere 'flitsbezorgers' juist uit Nederland verdwenen.
De nieuwe vestigingen passen in de strategie om nader te groeien in Amsterdam en omgeving, reageert Flink.
Robin Kiesler, directeur Nederland van Flink: 'Inmiddels zijn we drie jaar in Amsterdam actief en hebben we een grote schare vaste klanten kunnen creëren. Voor hen zijn we een goed alternatief voor een bezoek aan de traditionele supermarkt. We zijn blij dat we, in overleg met Gemeente Amsterdam, nu een nieuwe locatie in Amsterdam-Centrum hebben kunnen openen.'
Flink maakte onlangs bekend de komende twaalf maanden fors te gaan investeren in extra groei. Dat is mogelijk doordat hiervoor $ 150 miljoen aan financiering is aangetrokken. Flink zal de komende maanden ook het assortiment fors uitbreiden, aldus Kiesler. In plaats van ruim 2000 producten, zal het binnenkort gaan om zo’n 5000 producten in Amsterdam. Dit najaar worden ook nieuwe locaties in Amsterdam-Zuid en Amsterdam-Noord geopend, meldt de bezorgservice.
(PvWK, beeld Flinktram: Wikimedia commons)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




