Oot Granola in zee met Yvette van Boven

- Food-en-retail
- 8 nov 2024 @ 16:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodInfluencermarketing
- 8 nov 2024 @ 16:15
- Peter van Woensel Kooy
Foodmerk Oot Granola kondigt een nieuwe lijn aan onder de naam 'Home Made chef Yvette van Boven'. Van Boven (foto) is een bekende foodinfluencer.
Het idee voor de nieuwe granola komt uit Van Bovens tuin in Ierland, die vol staat met appel- en notenbomen, melden de makers van Oot Granola, het biologische ontbijtmerk,. Dat werd Apple Pie, 'een granola van grote biologische havervlokken met chewy appelstukjes en krokante appelschijfjes, een beetje citroen, hazelnoten, walnoten en echte appeltaart-specerijen zoals kaneel, nootmuskaat en piment. Apple Pie Granola is 100% biologisch, puur natuur en wordt elke dag vers gebakken door onze Brabantse bakker. Zoals je thuis ook zou doen, op stalen platen in een heteluchtoven.'
Na het bakken krijg je het resultaat direct en krakend vers naar je opgestuurd, met recepten. Oot Apple Pie is vanaf deze week exclusief te bestellen op Oot.nl.
Recent benoemde Oot Granola Rutger Anema als chief marketing officer (CMO). Anema was voorheen onder meer werkzaam bij Allerhande, Douwe Egberts, Hema en Good Chef. De nieuwe samenwerking met Van Boven gaat goed, merkte de CMO blijkens een Linkedin-post: 'We hebben in één dag net zo veel nieuwe klanten mogen verwelkomen als normaal in een hele week!'
(PvWK | beeld: Oot)
Over Oot
'Bij Oot gaat kwaliteit voor alles: grote biologische volkoren havervlokken uit de Flevopolder, amandelpasta van Spaanse amandelen en de beste pitten, zaden en specerijen. Oot bevat geen geur-, kleur- of smaakstoffen, suikervervangers of zoetstoffen, maar gelooft in de kracht van echte en goede ingrediënten. Door direct vanuit de bakkerij bij je thuis te bezorgen kan dat voor een redelijke prijs. Het model werkt: in zes jaar tijd is de Oot-familie gegroeid naar meer dan tweehonderdduizend tevreden ontbijters in binnen- en buitenland.'
(bron: Oot Granola)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- [column] Waarom communicatie het verschil maakt in de...
- Alpro helpt met voedingsstoffen in elke hap
- [onderzoek] Consument kiest vaak voor duurzaamheid bij...
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren - CMO Flower Farm
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ola viert Amsterdam 750 met raketijsje17-06-2025
- Vlaggetjesdag Scheveningen 2025: van... 16-06-2025
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation