Blauwe Maandag op het Spui

- Food-en-retail
- 20 jan 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediaMarketing
- 20 jan 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Op de meest depri dag van het jaar 'Blue Monday' kun je naar Athenaeum Boekhandel Spui voor troostrijke koffie, croissantjes en een gratis exemplaar van de Blauwe Maandag, de tabloid der verwondering. Tot half elf wordt het event gesponsord door Oatly.
'Samen kleuren we deze grauwe maandag helder blauw', is het credo pal naast 't Lievertje midden in Amsterdam. De opsteker wordt georganiseerd door Athenaeum Boekhandel, medium de Blauwe Maandag en ontbijtmerk Oatly.
'Blue Monday schreeuwt om een ander geluid, een hoopvolle blik op de wereld om ons heen. We kijken vaak over de mooie en bescheiden zaken van het leven heen, maar laten we ze in ieder geval die ene dag de aandacht geven die ze verdienen. Dat is de missie van de Blauwe Maandag. Samen met schrijvers, columnisten en kunstenaars verheffen we de poëzie van het alledaagse eenmalig tot headlines', aldus de organisatie.
A-merk schrijvers als Peter Buwalda, Stine Jensen, Vamba Sherif, Marjolijn van Heemstra, Christiaan Weijts en Hanne Hagenaars staan in de nieuwste editie van de actiekrant Blauwe Maandag, volgens de redactie vol literatuur, verwondering en hoop. De krant is deze maandagochtend ruim voorradig. 'En hoop is er om te delen. Je bestelt de krant daarom altijd voor iemand anders. Wie kan er in jouw omgeving een verwonderende blik op de wereld gebruiken? Bestel vandaag nog een gratis exemplaar zodat de krant voor Blue Monday op de mat valt. Jij betaalt alleen de verzending, de krant krijg je gratis. Geef de Blauwe Maandag cadeau!'
Via deze link kun je zelf of voor een mogelijk depri vriend (m/v/x) een troostrijke krant bestellen en laten bezorgen voor slechts de verzendkosten. De krant zal in de week van Blue Monday op de deurmat ploffen, wordt beloofd. Tot half elf maandag 20 januari 2025 zijn bij Athenaeum daarnaast een bakkie troost, croissantjes en een gratis exemplaar van de Blauwe Maandag te krijgen.
(PvWK | beeld: Dynamic Wang / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- ontbijt
- Vamba Sherif
- editie
- Hanne Hagenaars
- Blauwe Maandag
- Oatly
- sponsor
- troost
- Stine Jensen
- stomste dag
- kiosk
- Peter Buwalda
- Spui
- Marjolijn van Heemstra
- blue monday
- depri
- Christiaan Weijts
- actiekrant
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Lidl introduceert Supersupplementen om groente te promoten
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- Driehoek is het nieuwe vierkant: Verkade vernieuwt chocoladereep
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation