Blauwe Maandag op het Spui

- Food-en-retail
- 20 jan 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediaMarketing
- 20 jan 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Op de meest depri dag van het jaar 'Blue Monday' kun je naar Athenaeum Boekhandel Spui voor troostrijke koffie, croissantjes en een gratis exemplaar van de Blauwe Maandag, de tabloid der verwondering. Tot half elf wordt het event gesponsord door Oatly.
'Samen kleuren we deze grauwe maandag helder blauw', is het credo pal naast 't Lievertje midden in Amsterdam. De opsteker wordt georganiseerd door Athenaeum Boekhandel, medium de Blauwe Maandag en ontbijtmerk Oatly.
'Blue Monday schreeuwt om een ander geluid, een hoopvolle blik op de wereld om ons heen. We kijken vaak over de mooie en bescheiden zaken van het leven heen, maar laten we ze in ieder geval die ene dag de aandacht geven die ze verdienen. Dat is de missie van de Blauwe Maandag. Samen met schrijvers, columnisten en kunstenaars verheffen we de poëzie van het alledaagse eenmalig tot headlines', aldus de organisatie.
A-merk schrijvers als Peter Buwalda, Stine Jensen, Vamba Sherif, Marjolijn van Heemstra, Christiaan Weijts en Hanne Hagenaars staan in de nieuwste editie van de actiekrant Blauwe Maandag, volgens de redactie vol literatuur, verwondering en hoop. De krant is deze maandagochtend ruim voorradig. 'En hoop is er om te delen. Je bestelt de krant daarom altijd voor iemand anders. Wie kan er in jouw omgeving een verwonderende blik op de wereld gebruiken? Bestel vandaag nog een gratis exemplaar zodat de krant voor Blue Monday op de mat valt. Jij betaalt alleen de verzending, de krant krijg je gratis. Geef de Blauwe Maandag cadeau!'
Via deze link kun je zelf of voor een mogelijk depri vriend (m/v/x) een troostrijke krant bestellen en laten bezorgen voor slechts de verzendkosten. De krant zal in de week van Blue Monday op de deurmat ploffen, wordt beloofd. Tot half elf maandag 20 januari 2025 zijn bij Athenaeum daarnaast een bakkie troost, croissantjes en een gratis exemplaar van de Blauwe Maandag te krijgen.
(PvWK | beeld: Dynamic Wang / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Hanne Hagenaars
- Christiaan Weijts
- Oatly
- depri
- actiekrant
- blue monday
- stomste dag
- Blauwe Maandag
- Spui
- Stine Jensen
- editie
- troost
- kiosk
- sponsor
- ontbijt
- Peter Buwalda
- Vamba Sherif
- Marjolijn van Heemstra
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




