Els Dijkhuizen benoemd tot GCD Heineken Sponsorships

- Food-en-retail
- 2 jan 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketing
- 2 jan 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Els Dijkhuizen, voorheen Marketing Directeur bij Heineken Nederland, is per januari 2025 Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships geworden. Hier haar persoonlijke aankondiging.
'Het was fijn, bedankt en tot ziens', kondigt zij haar switch aan.
Dijkhuizen: 'Met veel plezier meld ik dat ik per 1 januari 2025 aan de slag ga als Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships. In deze internationale rol mag ik voor het Heineken de global sponsorships verder ontwikkelen en het entertainmentplatform met ambassadeurs uitbouwen.
Daarmee neem ik afscheid van mijn tijd als Marketing Directeur bij Heineken Nederland – een periode waar ik met veel trots en dankbaarheid op terugkijk. Het waren intense en mooie jaren waarin ik samen met fantastische collega’s en partners heb mogen bijdragen aan bijzondere projecten. Voor mij staat creativiteit centraal in marketing: “Creativity is intelligence having fun” – Einstein. En fun was het zeker!
Ik kijk met trots terug op campagnes en innovaties die niet alleen succesvol waren, maar ook creatieve erkenning kregen. Denk aan:
* Heineken: ‘Het eerste biertje’ (SAN), ‘150 jaar’ (SAN), en ‘Bar Experience’ (met 4 Cannes Lions, 7 Lia’s, 4 Eurobest, 3 Golden Drum, 2 Andy’s, 2 One Show en een D&AD Award), én de Gouden Loeki-nominatie.
* Texels: Meest bekroonde merk met prijzen zoals 2x SAN, 2x Esprix, Wheel of Retail, de Grand Prix Content Marketing en vele bierprijzen'
Dijkhuizen bedankt haar Marketing team van Heineken Nederland – 'een energieke en gezellige club die het altijd de moeite waard maakte om naar Leiden te rijden'. Daarnaast worden de collega’s van Heineken Nederland, de reclame- en sportmarketingbureaus, mediapartners en de teams achter onze evenementen. 'Samen maakten we impact!'
Tenslotte citeert ze Freddy Heineken: 'Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid.'
'Dank voor de gezelligheid, en wie weet tot snel! Proost op 2025!'
(PvWK | foto: Heineken)
- Lees ook: uit onze serie marketeer: Els Dijkhuizen - cmo Heineken
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Freddy Heineken
- Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships
- Heineken
- januari
- GCD
- cmo
- proost
- Marketing Directeur
- Els Dijkhuizen
- bier
- 2025
- hop
- switch
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers