Station Takeover bij Shell voor leveranciers en partners

- Food-en-retail
- 16 jan 2025 @ 09:08
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 jan 2025 @ 09:08
- Kel Koenen
Shell Nederland heeft vandaag een ‘Station Takeover’ gelanceerd. Dit mediaconcept bundelt de kracht van Shell’s media-assets in een samenhangend pakket, speciaal ontwikkeld voor leveranciers, loyaliteits- en marketingpartners. Met dit pakket wil Shell adverteerders maximale impact bieden en hun bereik vergroten.
Een ‘Station Takeover’ combineert diverse audio-visuele mediatouchpoints op en rond Shell-stations. Het pakket omvat onder meer: digitale out-of-home (DOOH) advertenties op het tankstationterrein, een welkomstscherm bij de ingang van Shell-winkels en in-store exposure via schermen en audiocommercials.
Bovendien worden alle campagnes gemeten met een omnichannel-effecttracker (NORM), zodat adverteerders inzicht krijgen in de effectiviteit en impact van hun campagnes. Met een marktaandeel van 77% onder Nederlandse automobilisten en een dagelijks groot bezoekersaantal positioneert Shell zich als een dominante speler in de retailmediamarkt. De stations trekken een breed publiek, van werkende gezinshoofden tot C-level executives, wat het een aantrekkelijke locatie maakt voor zowel B2C- als B2B-merken.
RetailMedia.One begeleidt het volledige onboarding-proces van de Station Takeover. Creatieve materialen worden eenvoudig geüpload via het RetailMedia.One-platform, waarna Shell de campagne goedkeurt en live zet. Na afloop ontvangen adverteerders rapportages over de impact en resultaten van hun campagne.
‘Shell combineert massabereik met audio-visuele impact, ondersteund door een professioneel campagneproces’, zegt Willard van der Leest, Head of Digital Marketing & Media Benelux bij Shell Nederland. ‘Dit product faciliteert hechte samenwerkingen met adverteerders.’
Mark Stockx, partner bij RetailMedia.One, voegt toe: ‘De gesprekken met geïnteresseerde adverteerders en mediabureaus starten vandaag. Ons doel is om samenwerkingen aan te gaan die resulteren in effectieve en impactvolle campagnes.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- Netto-omzet van Action tikt in 2024 €13,8 miljard aan
- Blue Band schakelt Gordon Ramsay in om thuiskoks te inspireren
- Droste-effect mogelijk ten einde
- Sanne Beijer-ten Voorde van Villa for You: 'Soms moet je...
- Van Munster opvolger Van der Ent als ceo Spar
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Gemak en nabijheid... 06-02-2025
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
- Eduard Verbaarschot van Duinrell:... 05-02-2025
- Fanta en Xbox laten gamers spelen... 03-02-2025
- Van Munster opvolger Van der Ent als... 03-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day