Aldi start 'Waar liggen de eieren'

- Food-en-retail
- 9 apr 2025 @ 05:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 9 apr 2025 @ 05:00
- Peter van Woensel Kooy
Paaseieren zoeken: Nederland is er gek op. Soms moet je zelfs in de supermarkt op zoek. Met dit herkenbare idee speelt Aldi in haar nieuwe 360-campagne op Pasen in, en geeft een knipoog naar de zoektocht naar de eieren.
Wanneer Nederland zich in de paasstemming begeeft, draagt Aldi met een vrolijke en feestelijke paascampagne bij aan de sfeer. De 'allergoedkoopste supermarkt' volgens het programma Kassa, waaraan de discounter refereert, heeft namelijk alles in huis voor het allerlekkerste Pasen. Natuurlijk ook eieren, om lekker te verstoppen. Maar die blijken voor veel mensen nog niet zo makkelijk te vinden, zoals te zien is in Aldi’s paas-TVC op MarketingTribune. 'Gelukkig hoef je voor de lekkerste producten voor de laagste prijs niet lang te zoeken', is de conclusie.
De paascampagne van Aldi, bedacht door bureau Joe Public, start deze week en is te zien op onder andere radio, tv, social media, print en buitenreclame. (PvWK)
Credits
opdrachtgever: Aldi
bureau: Joe Public Amsterdam i.o. Springbok, The Line en De Reclamefabriek
mediabureau: Wavemaker
regie: Alain Friedrichs
montage: Patrick Schonewille
online: Ton Habraken
kleurbewerking: Wietse van Bezooijen
geluid: Sound Circus
muziek: Remus Ockels
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- haas
- retailmedia
- Joe Public Amsterdam
- retail
- Aldi
- The Line
- De Reclamefabriek
- Wavemaker
- Alain Friedrichs
- Springbok
- Pasen
- eieren zoeken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management