MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile

- Food-en-retail
- 28 apr 2025 @ 14:56
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 apr 2025 @ 14:56
- Kel Koenen
MediaMarkt betreedt de telecommarkt met de introductie van Let’s Go Mobile, een eigen mobiele telefoniemerk dat slimme, flexibele en transparante abonnementen biedt.
Het nieuwe merk, dat vanaf 1 mei beschikbaar is in alle MediaMarkt-winkels en online, onderscheidt zich met een opvallende innovatie: onbeperkte cloudopslag inbegrepen in het basispakket. 'We zijn trots en erg blij met deze bijzondere aanwinst in onze technologiefamilie', zegt Patrick van der Linden, Chief Commercial Officer van MediaMarkt Benelux. 'Met Let’s Go Mobile bieden we een slimme, betaalbare oplossing die perfect past bij het digitale leven van vandaag.'
Let’s Go Mobile maakt gebruik van het netwerk van KPN en richt zich op prijsbewuste, technologiegerichte consumenten. Naast onbeperkte cloudopslag – een eigen dienst van MediaMarkt, waarbij data veilig wordt opgeslagen op Europese servers – kunnen klanten kiezen uit verschillende bundels voor data en belminuten. Toekomstige uitbreidingen met modules zoals beveiligings- en kantoorsoftware zijn ook voorzien.
Volgens MediaMarkt is de prijsstelling van Let’s Go Mobile transparant en voordeliger dan die van traditionele providers. 'Klanten krijgen een completer basispakket zonder kleine lettertjes of verborgen kosten', aldus Van der Linden.
De lancering past binnen de bredere strategie van MediaMarkt om een omnichannel platform te zijn waar consumenten niet alleen elektronica kopen, maar ook bijbehorende diensten en accessoires kunnen afnemen. 'We willen een one-stop-tech-shop zijn', benadrukt Van der Linden.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management