Cosmopolitan en Juicebrothers ontwikkelen juice geïnspireerd op cocktailklassieker
.jpg)
- Food-en-retail
- 23 jul 2025 @ 06:54
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 23 jul 2025 @ 06:54
- Imke Walenberg
Cosmopolitan en Juicebrothers hebben samen een nieuwe juice ontwikkeld, gebaseerd op de bekende Cosmopolitan-cocktail. De samenwerking resulteert in een non-alcoholische, voedzame drank die gezondheid en merkbeleving combineert.
Cosmopolitan en Juicebrothers hebben samen een nieuwe juice ontwikkeld, gebaseerd op de bekende Cosmopolitan-cocktail. De samenwerking resulteert in een non-alcoholische, voedzame drank die gezondheid en merkbeleving combineert. De Cosmopolitan x Juicebrothers-juice ligt vanaf vandaag in de winkels van Juicebrothers in Amsterdam en is vanaf 1 augustus ook online te bestellen.
'Bij Juicebrothers draait het om producten die goed zijn voor je lijf en leuk om te drinken,' zegt Bibi Hemmert, oprichter van Juicebrothers. 'Met deze samenwerking vangen we de sfeer van een cocktail in een juice die past bij een actieve levensstijl.'
Belangrijke thema's
Cosmopolitan-hoofdredacteur Kelly Staa ziet het als een passende uitbreiding van het merk. 'Food en health zijn belangrijke thema’s voor onze lezers. Deze samenwerking sluit daar goed op aan, van de ingrediënten tot de vormgeving.'
De drank is samengesteld met ingrediënten als kokoswater, grapefruit, cranberry, appel, biet, limoen en gember. Die combinatie zorgt niet alleen voor smaak, maar ook voor functionaliteit. Kokoswater bevat van nature elektrolyten, grapefruit is rijk aan vitamine C en gember werkt ontstekingsremmend.
De Cosmopolitan x Juicebrothers-juice ligt vanaf vandaag in de winkels van Juicebrothers in Amsterdam en is vanaf 1 augustus ook online te bestellen.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




