[retail safari] Auping - wereld vol kleuren, stoffen en designtrends
![[retail safari] Auping - wereld vol kleuren, stoffen en designtrends](/food-en-retail/weblog/2016/01/[retail-safari]-auping-wereld-vol-kleuren-stoffen-en-designtrends/Auping-Arena-juist.jpg)
- Food-en-retail
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - ConceptenWinkelen
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Albert Top
Co-creatie staat centraal in het nieuwe winkelconcept van Auping. Het pionierende winkelconcept is ontwikkeld aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals duurzaamheid. Klanten kunnen zich instore zowel laten inspireren als adviseren. En kunnen samen met de Aupingadviseur stapsgewijs op zoek naar het passende Auping product. Hieronder een uitgebreide beeldimpressie ter inspiratie.
Kiezen zonder stress maar met inspiratie
In de vernieuwde Auping Plaza begeven consumenten en adviseurs zich in een wereld vol kleuren, stoffen en designtrends van vandaag en morgen. De insteek van het winkelconcept is dat klanten zonder stress kunnen kiezen, én in verschillende zones geïnspireerd en geïnformeerd worden. De befaamde Auping-experience begint al met een gastvrij ontvangst aan een uitnodigende lange tafel. Midden in de winkel vind je het meetlab, hier worden de maten van de klant opgenomen voor een persoonlijk matrasadvies. Of het advies klopt wordt direct duidelijk in de proefligzone. Is het matras gekozen dan gaat de klant door naar de configuratiezone waar alle stoffen, pootjes en hoofdborden voor het droombed zijn te vinden. Via het configuratiescherm kan de klant middels touchscreen zijn Auping bed naar eigen ontwerp samenstellen en die in elke gewenste omgeving plaatsen, zodat de thuissituatie zo dicht mogelijk wordt benaderd.
Met de toevoeging van digitale tools en een bewuste keuze voor het tonen van minder bedden in de winkel onderscheidt Auping zich van andere beddenzaken. Het nieuwe winkelconcept voelt ruimtelijk aan en er is meer ruimte voor merkbeleving.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Auping:
(beeld: Crossmarks)
check hier enkele eerdere afleveringen uit deze serie:
[retail safari] Livraria Lello - inspiratiebron voor velen
[retail safari] Kith - innovator pur sang
[retail safari] 'Story' - het real life magazine van Manhattan
[retail safari] Urban Outfitters: unieke concepten, waanzinnige ervaring
[retail safari] Bfresh - Twee retailgiganten combineren expertises
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- lant
- Albert Top
- klanten
- centraal
- marktinzichten
- Auping
- blog
- morgen
- Crossmarks
- concept
- retail safari
- insteek
- retail
- winkelconcept
- co- creatie
- customer journey
- pionieren
- stress
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika blijkt niet zo...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- [column] Dit zijn dé foodtrends van 2023: wat ligt er komend...
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- McDonald's Nederland lanceert opvallende prijscampagne waar...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts... 30-01-2023
- Picnic mikt op prijsverlaging via... 30-01-2023
- Unilever benoemt Hein Schumacher als... 30-01-2023
- inzamelingsactie Albert Heijn en... 30-01-2023
- Domino's komt met hit tijdens... 27-01-2023
- Rogier de Bruin nieuwe ECD van ACE27-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day