[gastblog] Boek over Paul Polman leest als een thriller

[gastblog] Boek over Paul Polman leest als een thriller
  • Food-en-retail
  • 15 apr 2020 @ 11:39
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • StorytellingMarketingMVO

‘Het grote gevecht & het eenzame gelijk van Paul Polman’ van onderzoeksjournalist Jeroen Smit leest als een thriller, stelt marketingstrateeg Maarten Verhoeven. Hij beveelt het je van harte aan.

Tien jaar lang probeert pionier Paul Polman, met zijn Unilever Sustainable Living Plan (USLP), de wereld een stukje beter te maken. De USLP-doelen zijn deels gerealiseerd, de duurzame Unilever merken groeien 70% harder dan de rest en met zo’n 2 miljoen open sollicitaties per jaar staat Unilever in de top van de meest gewilde werkgevers. Bovendien heeft het aandeel Unilever het - in Polman’s periode - substantieel beter gedaan dan het aandeel P&G en Nestlé.

Paul Polman kan trots zijn op het resultaat. Zo ook Jeroen Smit, hij heeft opnieuw aangetoond het vak van onderzoeksjournalistiek te beheersen als geen ander!

Maarten Verhoeven
marketingstrateeg

Het boek is o.a. hier te bestellen of hier


Gastblogger

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken