Biografie Imke heeft meer dan 15 jaar kennis en ervaring op contentgebied – zowel aan de PR, Communicatie als ondernemerskant, weet ze waar ze het over heeft. Haar Bachelor Taal & Cultuurstudies en Master (Mediëvistiek) behaalde ze aan de Universiteit Utrecht. Ook was Imke verbonden als eindredacteur/contentadviseur bij o.a. EEN Media in Amsterdam en doceerde ze Digitale Marketing, Ondernemerschap en E-commerce aan de Hogeschool TIO in Utrecht. Sinds mei 2024 is ze hoofdredacteur van Marketingfacts bij uitgeverij BBP Media. Daarnaast is Imke sinds 1 november 2024 hoofdredacteur (online) van MarketingTribune.
Imke Walenberg

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Mediahuis NRC en Mindshare onderzoeken effectiviteit pre-rolls
- Eisma Media Groep neemt PRINTmatters over
- Mercurs jubileumfilm genomineerd voor een Gouden Reiger
- [column] Het verloren collectieve geheugen
- Audioreclame: adverteerders investeren 261 miljoen euro
- Onderzoek: Podcast verschuift naar video
Laatste Nieuws
- Audioreclame: adverteerders... 13-02-2025
- [marketeer 216] Annette Reijersen... 07-02-2025
- Mercurs jubileumfilm genomineerd... 05-02-2025
- Eisma Media Groep neemt PRINTmatters... 03-02-2025
- Mediahuis NRC en Mindshare... 03-02-2025
- ALLsportsradio dagelijks live vanaf... 30-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day