Brolsma marketingmanager Amsterdam Museum
- Media
- 9 okt 2013 @ 08:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 9 okt 2013 @ 08:35
- Redactie Media
Het Amsterdam Museum heeft Anna Brolsma aangesteld als Manager Marketing & Communicatie. Zij is per direct verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van het Amsterdam Museum, Museum Willet-Holthuysen, Museum Ons' Lieve Heer op Solder, het Bijbels Museum en de Cromhouthuizen.
Hiervoor werkte Brolsma (1977) onder meer voor het Rembrandthuis, het Tropenmuseum, Museum Van Loon en het Frans Hals Museum | De Hallen Haarlem. Het afgelopen jaar was zij actief als zelfstandig consultant.
Het Amsterdam Museum (voorheen het Amsterdams Historisch Museum) vertelt het verhaal van de hoofdstad. De vier kernwaarden ondernemerschap, vrijdenken, creativiteit en burgerschap vormen de basis van het DNA van de stad. Aan de hand van deze begrippen wordt de geschiedenis tot leven gebracht en gekoppeld aan heden en toekomst. Het museum ziet het als haar maatschappelijke taak om het verhaal van Amsterdam aan een zo breed mogelijk publiek te presenteren.
Het Amsterdam Museum, waar ook het kleinere Museum Willet-Holthuysen valt, werkt sinds twee jaar intensief samen met het Bijbels Museum, de Cromhouthuizen en Museum Ons' Lieve Heer op Solder. De instellingen doen dat op gebieden als marketing, educatie en financiën en wisselen personeel uit. Brolsma werkt dan ook voor al deze merken.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Anna Brolsma
- marketingmanager
- Museum Willet-Holthuysen
- Cromhouthuizen
- Bijbels Museum
- museum
- Museum Ons' Lieve Heer op Solder
- Amsterdam
- Amsterdam Museum
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing