Brolsma marketingmanager Amsterdam Museum

Brolsma marketingmanager Amsterdam Museum
  • Media
  • 9 okt 2013 @ 08:35
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Het Amsterdam Museum heeft Anna Brolsma aangesteld als Manager Marketing & Communicatie. Zij is per direct verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van het Amsterdam Museum, Museum Willet-Holthuysen, Museum Ons' Lieve Heer op Solder, het Bijbels Museum en de Cromhouthuizen.

Hiervoor werkte Brolsma (1977) onder meer voor het Rembrandthuis, het Tropenmuseum, Museum Van Loon en het Frans Hals Museum | De Hallen Haarlem. Het afgelopen jaar was zij actief als zelfstandig consultant.

Het Amsterdam Museum (voorheen het Amsterdams Historisch Museum) vertelt het verhaal van de hoofdstad. De vier kernwaarden ondernemerschap, vrijdenken, creativiteit en burgerschap vormen de basis van het DNA van de stad. Aan de hand van deze begrippen wordt de geschiedenis tot leven gebracht en gekoppeld aan heden en toekomst. Het museum ziet het als haar maatschappelijke taak om het verhaal van Amsterdam aan een zo breed mogelijk publiek te presenteren.

Het Amsterdam Museum, waar ook het kleinere Museum Willet-Holthuysen valt, werkt sinds twee jaar intensief samen met het Bijbels Museum, de Cromhouthuizen en Museum Ons' Lieve Heer op Solder. De instellingen doen dat op gebieden als marketing, educatie en financiën en wisselen personeel uit. Brolsma werkt dan ook voor al deze merken. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken