Simpel Media haalt MTV-show Catfish naar Nederland

- Media
- 28 okt 2013 @ 12:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieConcept
- 28 okt 2013 @ 12:21
- Redactie Media
Televisieproducent Simpel Media, bekend van programma's als 'Ontvoerd' en 'Het Mooiste meisje van de Klas', heeft de format-rechten verworven van het succesvolle MTV-programma Catfish: The TV Show.
In Catfish wordt gezocht naar jongeren die via internet en social media een relatie hebben, maar die ander nog nooit in het echt hebben ontmoet. Ze zijn door maandenlang samen chatten verliefd geworden, maar hebben elkaar nog nooit in de ogen gekeken. In het programma ontmoeten de koppels elkaar voor het eerst. Zijn beide personen diegene die ze zeggen te zijn? Of is een van hen een 'catfish' en heeft hij zich uitgegeven voor iemand anders?
Simpel Media is voor het programma op zoek naar jongeren die op dit moment een online relatie hebben.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fremantle neemt productiebedrijf A... 23-03-2023
- ‘Streamingdiensten moeten 4,5% omzet... 23-03-2023
- Kijken, lezen en luisteren in... 22-03-2023
- Bindinc zet favoriete binge-series... 21-03-2023
- Spotler Group neemt Wireless... 20-03-2023
- Metropole Orkest verblijdt ook op... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day