Net5 trekt Josje Huisman (K3) aan voor Fashion Planet
- Media
- 12 nov 2013 @ 10:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 12 nov 2013 @ 10:37
- Redactie Media
Net5 komt begin volgend jaar met de komische dramaserie Fashion Planet, over een slechtlopend modetijdschrift. Voor een van de hoofdrollen is K3-ster Josje Huisman aangetrokken.
De serie Fashion Planet draait om het slechtlopende modetijdschrift Fashion World dat met de komst van de nieuwe hoofdredactrice Rebecca wordt omgedoopt tot Fashion Planet. Josje Huisman speelt de rol van Ellis die solliciteert naar een stageplek, maar meteen de assistente van Rebecca wordt. Een droom die uitkomt, of toch niet?
Fashion World is het meest toonaangevende modetijdschrift van Nederland dat met tegenvallende cijfers wordt geconfronteerd. Daarom wordt hoofdredactrice Jane van der Meer na vijftien jaar trouwe dienst ontslagen door de uitgever en vervangen door de keiharde Rebecca Johansson.
De komst van Rebecca brengt heel wat teweeg. Ze is geliefd bij de mannen en homo’s en gehaat door de vrouwen die voor het blad werken. Rebecca’s houding is autoritair en nietsontziend waardoor iedereen vreest voor zijn of haar baan en de sfeer op de redactie verandert in een slangenkuil.
Ellis (Josje Huisman) is een meisje van het platteland. Zij wil heel graag stage lopen bij het blad der bladen. Door een flinke dosis mazzel wordt ze geen stagiaire maar de directe assistente van Rebecca. Maar of ze daar blij mee moet zijn?
Het is voor het eerst dat Josje Huisman haar opwachting maakt als actrice buiten een K3-productie: 'Ik ga zeker niet weg bij K3, maar vind het wel super leuk om een zijspoor te nemen met deze toffe nieuwe serie bij Net 5.'
Fashion Planet is een unieke samenwerking tussen de zender Net5, producent DDMC en modeketen H&M, dat voor het eerst in haar geschiedenis participeert in een tv-serie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing