Exterion Media stapt in Mobile Advertising

Exterion Media stapt in Mobile Advertising
  • Media
  • 10 feb 2014 @ 14:21
  • 23090 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorMobileM-commerceOnline advertising

Exterion Media kondigde tijdens het Cross Media Café in Hilversum officieel aan dat ze voortaan al haar klanten de mogelijkheid biedt om de buitenreclame campagne te versterken met een campagne op mobiel. Dit zal zowel voor de massa kunnen, maar Exterion Media richt zich met name op het getarget inzetten van de mobiele campagnes.

Zo kan een adverteerder zowel exclusieve zichtbaarheid krijgen op de posters in de NS-stations, maar ook op de mobiele telefoon van de NS reizigers als ze in het station of op het perron zijn.

Marketing Director Guy Grimmelt: 'We zijn trots op het feit dat we onze klanten een nog breder productaanbod kunnen bieden waarbij de impact van een buitenreclame campagne wordt versterkt door de combinatie met mobiel. We zien dat zichtbaarheid op meerdere touchpoints enorm belangrijk is om je doelgroep te bereiken maar het geeft ook de mogelijkheid om de boodschap te versterken. Zo kun je op de poster je product tonen en tegelijkertijd op mobiel aanverwante artikelen, de locatie van je winkel, een video of andere zaken tonen via je apps en mobiel internet. We zullen dus ook advies geven omtrent de creatieve invulling maar we nemen hiermee ook werk uit handen. Het overall resultaat is beter.'

Exterion Media is volop actief in het toepassen van nieuwe mogelijkheden in combinatie met buitenreclame. Recent rolde Exterion Media al een netwerk van 1000 NFC tags uit en wordt middels wifi en digitale social interaction locaties de koppeling met onder meer Facebook mogelijk maakt. 

www.exterionmedia.nl
www.immovator.nl



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken