Ouders Van Nu wordt crossmediaal platform

  • Media
  • 17 mrt 2014 @ 12:43
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiekOnlineCommunity

Deze maand transformeert Ouders van Nu van printtitel naar een groot crossmediaal platform, inclusief diensten als de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een responsive website. De merken Felicitas, de Jonge Gezinnen Voordeelpas en de site Jongegezinnen.nl gaan verder onder de paraplu van Ouders van Nu, waarbij het tijdschrift een belangrijke rol blijft spelen.

Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site Oudersvannu.nl is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker, waardoor er heel gericht per levensfase kan worden gecommuniceerd met de doelgroep. Hoe de website er nu uitziet en werkt, laat dit filmpje zien.

Anneliese Bergman, uitgever Sanoma Parenting: 'Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.'

Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: 'Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.'

Met het crossmediale portfolio Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereikt Sanoma Parenting maandelijks 4,4 miljoen keer (aanstaande) moeders. Sanoma claimt hiermee de grootste- en meest invloedrijke 'parenting community' in Nederland te hebben. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken