Ouders Van Nu wordt crossmediaal platform

- Media
- 17 mrt 2014 @ 12:43
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintJournalistiekOnlineCommunity
- 17 mrt 2014 @ 12:43
- Redactie Media
Deze maand transformeert Ouders van Nu van printtitel naar een groot crossmediaal platform, inclusief diensten als de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een responsive website. De merken Felicitas, de Jonge Gezinnen Voordeelpas en de site Jongegezinnen.nl gaan verder onder de paraplu van Ouders van Nu, waarbij het tijdschrift een belangrijke rol blijft spelen.
Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site Oudersvannu.nl is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker, waardoor er heel gericht per levensfase kan worden gecommuniceerd met de doelgroep. Hoe de website er nu uitziet en werkt, laat dit filmpje zien.
Anneliese Bergman, uitgever Sanoma Parenting: 'Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.'
Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: 'Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.'
Met het crossmediale portfolio Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereikt Sanoma Parenting maandelijks 4,4 miljoen keer (aanstaande) moeders. Sanoma claimt hiermee de grootste- en meest invloedrijke 'parenting community' in Nederland te hebben.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Sanoma
- Parenting
- platform
- Jonge Gezinnen Voordeelpas
- ouders
- app
- Ouders Van Nu
- Babybox
- moeders
- Jongegezinnen.nl
- crossmedia
- Felicitas
- community
- baby's
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kika Buhrmann nieuwe directeur... 30-03-2023
- Readly tekent contract met uitgever... 30-03-2023
- Magnum lanceert eerste campagne in... 30-03-2023
- GVB gunt reclame Amsterdamse trams... 30-03-2023
- Storytel Awards: Weg uit Ruinerwold... 30-03-2023
- Mediahuis Nederland breidt team... 28-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day