ANWB verkoopt Buitenleven en Toeractief aan BCM

ANWB verkoopt Buitenleven en Toeractief aan BCM
  • Media
  • 28 apr 2014 @ 12:26
  • 28495 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiekVerkoop

ANWB Media verkoopt per 1 mei twee titels aan de Eindhovense uitgeverij BCM: Toeractief en Buitenleven. De verkoop komt voort uit de herstructurering binnen ANWB.

Wandel- en fietsmagazine Toeractief en glossy Buitenleven stonden in de etalage na de omvangrijke reorganisatie bij de redacties van ANWB, die eind vorig jaar ingezet. De redacties worden gevestigd in Eindhoven en zullen deels nieuw gevormd worden, aangevuld met mensen uit de bestaande redactie.

BCM geeft special-interestbladen uit en maakt voor diverse organisaties magazines en eenmalige producties. Het bedrijf geeft jaarlijks zo’n veertig publicaties uit. BCM-uitgever Eric Bruger: laat weten trots te zijn op de acquisitie van Buitenleven en Toeractief. Het overnamebedrag maakt hij niet bekend. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken