Nickelodeon Reclame Prijs voor beste kidscommercial
- Media
- 17 apr 2014 @ 15:22
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ReclamePrijs
- 17 apr 2014 @ 15:22
- Redactie B2B
Een kinderjury zal op woensdagmiddag 23 april bekendmaken welke van de acht voor de finale genomineerde commercials winnaar is geworden van de Nickelodeon Grote Reclame Prijs voor beste kidscommercial van het afgelopen jaar. In de finale bepaalt de kinderjury, een vierkoppige vakjury en kinderen (er werden 5.565 stemmen uitgebracht) in het land wie de uiteindelijke winnaar is geworden.
‘Welke commercial valt het meest in de smaak bij kinderen en wat maakt die commercial goed?’. Om deze vragen te kunnen beantwoorden stelde Nickelodeon in samenwerking met bureau YoungWorks een kinderjury samen. Een media- en reclamewijsheid training moest de juryleden klaarstomen voor het beoordelen van de commercials.
Tijdens de training bepaalden de kinderen met elkaar op welke factoren ze de commercials zouden beoordelen. Op basis van deze factoren werden alle commercials getoetst. De adverteerder met de beste kidscommercial wordt gehuldigd in het BrandDeli theater op de Multichannel Conference.
Met de Grote Reclame Prijs willen Nickelodeon en BrandDeli naar eigen zeggen ‘verantwoordelijkheid nemen voor het niveau van kinderreclames en adverteerders stimuleren om effectieve en aansprekende commercials te ontwikkelen’.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing