Joost Brakel director Strategy & Execution bij Sanoma
- Media
- 22 mei 2014 @ 10:58
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaPrintStrategieInnovatie
- 22 mei 2014 @ 10:58
- Redactie Media
Joost Brakel start 2 juni als director Strategy & Execution bij Sanoma Media Netherlands. In deze rol gaat hij helpen Sanoma naar het volgende niveau te brengen door te zorgen dat de nieuwe strategie hands-on wordt en een focus heeft op groei.
Brakel (31) adviseerde sinds 2008 vanuit Deloitte Consulting verschillende multinationals in de media- en consumentenmarkt. Het afgelopen jaar werkte hij al voor Sanoma aan verschillende strategische projecten.
Peter de Mönnink: 'We zijn verheugd met de komst van Joost. Zijn kennis en ervaring is voor ons zeer relevant. En dankzij zijn betrokkenheid bij diverse strategische projecten binnen Sanoma zal hij een vliegende start kunnen maken.'
Voordat Joost Brakel bij Deloitte ging werken, studeerde hij informatica en biomedische technologie aan de Universiteit Twente en de Universiteit van Sydney.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing