Joost Brakel director Strategy & Execution bij Sanoma

Joost Brakel director Strategy & Execution bij Sanoma
  • Media
  • 22 mei 2014 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaPrintStrategieInnovatie

Joost Brakel start 2 juni als director Strategy & Execution bij Sanoma Media Netherlands. In deze rol gaat hij helpen Sanoma naar het volgende niveau te brengen door te zorgen dat de nieuwe strategie hands-on wordt en een focus heeft op groei.

Brakel (31) adviseerde sinds 2008 vanuit Deloitte Consulting verschillende multinationals in de media- en consumentenmarkt. Het afgelopen jaar werkte hij al voor Sanoma aan verschillende strategische projecten.

Peter de Mönnink: 'We zijn verheugd met de komst van Joost. Zijn kennis en ervaring is voor ons zeer relevant. En dankzij zijn betrokkenheid bij diverse strategische projecten binnen Sanoma zal hij een vliegende start kunnen maken.'

Voordat Joost Brakel bij Deloitte ging werken, studeerde hij informatica en biomedische technologie aan de Universiteit Twente en de Universiteit van Sydney. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken