Stephan van den Eijnden leidt Netwerk VSP

Stephan van den Eijnden leidt Netwerk VSP
  • Media
  • 5 jun 2014 @ 12:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMiddelenZakelijk

Stephan van den Eijnden is per 1 juni gestart als algemeen directeur bij Netwerk VSP. Hij werkte hiervoor als commercieel directeur bij de pakkettendienst van PostNL. Bij Netwerk VSP volgt hij Yme Pasma op, die op zijn beurt directeur Pakketten Benelux wordt bij het moederbedrijf PostNL.

'Netwerk VSP is een goed geleid bedrijf met een knap logistiek proces', zegt Van den Eijnden. 'Het is indrukwekkend om te zien wat het inhoudt om wekelijks het Spotta-folderpakket bij zo’n 6 miljoen huishoudens te bezorgen. Met alle nieuwe technische mogelijkheden die erbij zijn gekomen, worden folders ook steeds meer online bekeken. Daarom zullen we de komende jaren ook ons marktleiderschap moeten bewijzen op onze online kanalen Spotta.nl en de Spotta app.'

Netwerk VSP heeft het merk Spotta in september 2013 geïntroduceerd. Spotta is de eerste folderaanbieder die zich als één merk en onder één naam presenteert. Met deze samenvoeging ontstaat het grootste aanbiedingenplatform van Nederland. 60% van de consumenten bekijkt het liefst aanbiedingen via huis-aan-huis folders. Voor retailers, merkfabrikanten en dienstverleners is de folder een effectief medium.

Van den Eijnden startte zijn carrière in 1991 bij KPN en ging in 1995 naar PostNL. Daar vervulde hij diverse functies, waarvan de laatste acht jaar als commercieel directeur.

Spotta is het grootste aanbiedingenplatform in Nederland. Met het wekelijkse huis-aan-huis folderpakket, de website Spotta.nl en de Spotta app voor smartphones en tablets helpt Spotta de Nederlandse consument om slimmer te shoppen. Met de jaarlijkse verspreiding van 7 miljard folders en de online publicaties van 12.000 folders per jaar is Spotta marktleider in Nederland. Spotta is een initiatief Netwerk VSP (100% dochter van PostNL). Netwerk VSP heeft ruim 550 vaste medewerkers in dienst en biedt werk aan meer dan 23.000 bezorgers.
 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken