Toch een AMMA voor Ster en Neurensics

Toch een AMMA voor Ster en Neurensics
  • Media
  • 3 jun 2014 @ 11:22
  • 25032 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieOnderzoekAwardStrategie

Ster en Neurensics ontvangen toch een AMMA voor hun onderzoek 'Onderbewust effectief'. Tijdens de uitreiking ging de zogenoemde Hans du Chatinier-prijs naar de enige andere genomineerde, 'A Brand POEM' van Sanoma, DVJ Insights en University of Applied Sciences, maar dat was een fout. Door een verwarrende formulering van het juryrapport werd de verkeerde case bekroond. Dat zet AMMA nu recht.

De persverklaring luidt als volgt: 'Afgelopen woensdag werd de AMMA voor onderzoek, beter bekend als de Hans du Chatinier-prijs, uitgereikt aan Sanoma, DVJ Insights en University of Applied Sciences voor hun inzending 'A Brand POEM'. De enige andere genomineerde in deze categorie was de Ster met Neurensics voor hun onderzoek 'Onderbewust Effectief'. De vakkundige jury heeft haar werk goed en zorgvuldig gedaan, echter in de verslaglegging is door de organisatie een fout gemaakt. Doordat beide inzendingen van een vergelijkbare kwaliteit waren en het oordeel wisselde, heeft de verwarring over de uiteindelijke winnaar kunnen ontstaan.'

'Dat spijt MWG ten zeerste, niet in de laatste plaats omdat het gloriemoment op het podium de STER en Neurensics daarmee is ontnomen. De AMMA organisatie heeft uiteraard besloten de terechte winnaar alsnog een AMMA toe te kennen. MWG zal zich inspannen om de AMMA voor onderzoek op een passende manier te overhandigen.'

Het volledige overzicht van de nominaties en winnaars staat hier.

Initiatiefnemer van AMMA is de MWG en wordt daarbij ondersteund door PMA (Platform Media-Adviesbureaus). De AMMA-commissie is samen met evenementenbureau MOVE verantwoordelijk voor de organisatie van de MWG AMMA Awards 2014. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken