Sander ten Dam vertrekt bij Sanoma Digital

Sander ten Dam vertrekt bij Sanoma Digital
  • Media
  • 17 sep 2014 @ 11:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediaOnlineE-commerce

Sander ten Dam, chief operating officer van Sanoma Digital, gaat weg bij Sanoma Netherlands. Zijn taken worden tijdelijk overgenomen door CEO Arthur Hoffman totdat er een vervanger is.

Het besluit is volgens een persverklaring ‘in gezamenlijk overleg’ genomen, zo meldt Emerce. Ten Dam was tot augustus interim CEO en pakte daarna zijn werkzaamheden als COO weer op. Hij was onder meer verantwoordelijk voor de lead generation van Sanoma, met merken als Kieskeurig en Startpagina.

Ten Dam begon zijn loopbaan in 1998 bij VNU, het bedrijf dat later zou worden omgedoopt tot Sanoma Uitgevers. In 2007 maakte hij een uitstapje naar naar Truvo Nederland (bekend van de Gouden Gids), maar via Kieskeurig keerde hij weer terug op het vertrouwde nest. Aan die lange Sanoma-carrière komt nu een einde. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken