De Financiële Telegraaf lanceert DFT Avond

De Financiële Telegraaf lanceert DFT Avond
  • Media
  • 21 nov 2014 @ 08:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

DFT introduceert een nieuwe digitale editie die elke werkdag vanaf 20.00 uur beschikbaar is, in De Telegraaf tablet apps en op www.dftavond.nl. DFT Avond is een voor tablets geoptimaliseerde editie waarin DFT het belangrijkste financiële nieuws verzamelt en bundelt om op een rustiger moment van de dag te lezen.

Chef Redactie Ronald Veerman: ‘DFT Avond biedt sterke inhoud en verdieping. Met DFT Avond is de doelgroep goed voorbereid op elke discussie over zaken en geld. Van grote overnames tot persoonlijke geldzaken. Wij stellen hen in staat de juiste financiële beslissingen te nemen DFT Avond biedt een overzicht van het belangrijkste financieel-economische nieuws van de dag en verdieping en achtergrond bij dit nieuws. Ook blikken we vooruit op de dag van morgen’.

De Financiële Telegraaf bereikt al jaren zakelijk, ondernemend en beleggend Nederland dagelijks met nieuws, achtergronden en duiding over de economie, het bedrijfsleven en de persoonlijke financiën. Om deze doelgroepen nog beter te bedienen zijn recent de contentpijlers beurs, ondernemen en geld samengevoegd onder het merk DFT. Op de verschillende media platformen is een nieuwe look and feel met een  krachtig DFT logo geïntroduceerd. De pijlers krijgen hier binnen een herkenbaar uiterlijk.

Sander Numan, Merk Manager DFT: ´Na de samenvoeging tot één sterk en herkenbaar DFT merk met eigen identiteit is DFT Avond een mooie volgende stap in de ontwikkeling van nieuwe producten, waarmee we onze klanten nog beter bedienen en onze leidende positie in de zakelijke markt verder verstevigen. We verwachten enkele tienduizenden gebruikers hiermee te plezieren. Dit product maakt onderdeel uit van een aantal vernieuwingen die DFT de komende periode zal aankondigen.’

Over DFT

De Financiële Telegraaf is dé autoriteit op het gebied van financieel nieuws en informatie. Iedere dag worden via De Telegraaf, DFT.nl en de mobiele en tablet apps vele decisionmakers, beleggers en financieel geïnteresseerden in Nederland bereikt. DFT.nl brengt altijd het laatste economische- en bedrijfsnieuws, alle ontwikkelingen op de beurs, realtime koersen, en tips en adviezen van goeroes en financiële instellingen. Met DFT bereikt u de influentials en beleggers die het economisch en financiële nieuws op de voet volgen en hiermee hun vermogen op een goede manier investeren.

www.telegraaf.nl/dft/dftavond

www.tmg.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken