Happy Deal stunt met Ford voor halve prijs

Happy Deal stunt met Ford voor halve prijs
  • Media
  • 11 mrt 2015 @ 11:19
  • 25695 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrijsActiesE-commerceOnline

Happy Deal, de door Sanoma en SBS gelanceerde dealsite, komt met een primeur voor de Nederlandse markt: op zaterdag 14 maart zal er een auto worden aangeboden voor de helft van de prijs. Sanoma heeft Ford Nederland bereid gevonden voor deze prijsstunt.

Voor tien consumenten is er de mogelijkheid om een nieuwe Ford Ka Limited aan te schaffen met 50% korting. De aanbieding zal een week beschikbaar zijn voor consumenten of zolang de voorraad strekt. De aanbieding is niet te combineren met andere Ford-acties. 

Kris Vandeputte, marketingmanager Ford Nederland over de samenwerking met Happy Deal: 'Voor ons is het de eerste keer dat we zo’n aanbieding doen op een van onze modellen. We zijn erg benieuwd naar de reacties op deze aanbieding samen met Happy Deal.'

In november 2014 lanceerde Sanoma in samenwerking met SBS het e-commerce platform Happy Deal. Deze website heeft elke dag van de week één onderscheidende aanbieding in een specifiek daggebonden thema. Eerder zijn er op Happydeal.nl onder andere iPad Mini’s en Sonos-speakers verkocht tegen een fractie van de winkelwaarde.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken