BNR Nieuwsradio start campagne 'Zet je aan'

BNR Nieuwsradio start campagne 'Zet je aan'
  • Media
  • 13 apr 2015 @ 09:47
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkRadioCampagnesCommercials

BNR Nieuwsradio heeft vandaag de aftrap gegeven voor een grootschalige nationale campagne. De nieuwe pay-off luidt 'Zet je aan' en komt naar voren in diverse uitingen voor print, online, outdoor en televisie. De tv-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten van de radiozender en is daarmee elke keer verrassend anders. Op MarketingTribune.nl is hij nu al te zien.

Medio april komt BNR Nieuwsradio met zijn 'BNR Overstapweken', waarin luisteraars worden aangemoedigd om over te stappen naar de radiofrequentie van BNR Nieuwsradio. Overstappers maken via een speciale actie-website kans op een half jaar BNR Nieuwsradio luisteren in een Porsche.

Kevin la Grand, marketingmanager BNR Nieuwsradio: 'Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. De zender heeft enorme groeikansen bij potentiële nieuwe luisteraars met nieuwsinteresse. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio.'

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwradio: 'BNR Nieuwsradio is de aanjager van de vooruitgang. De zender brengt altijd het allerlaatste nieuws, maar zorgt ook voor duiding en verdieping. Spraakmakende presentatoren zorgen voor scherpe interviews. We nemen geen genoegen met het eerste antwoord of een makkelijke quote. We willen altijd weten waarom de dingen gaan zoals ze gaan. We zoeken verder en vragen verder. BNR Nieuwsradio zet je aan tot nadenken, tot discussie, tot innoveren en tot vooruitgang.' 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken