BNR Nieuwsradio start campagne 'Zet je aan'
- Media
- 13 apr 2015 @ 09:47
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkRadioCampagnesCommercials
- 13 apr 2015 @ 09:47
- Redactie Media
BNR Nieuwsradio heeft vandaag de aftrap gegeven voor een grootschalige nationale campagne. De nieuwe pay-off luidt 'Zet je aan' en komt naar voren in diverse uitingen voor print, online, outdoor en televisie. De tv-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten van de radiozender en is daarmee elke keer verrassend anders. Op MarketingTribune.nl is hij nu al te zien.
Medio april komt BNR Nieuwsradio met zijn 'BNR Overstapweken', waarin luisteraars worden aangemoedigd om over te stappen naar de radiofrequentie van BNR Nieuwsradio. Overstappers maken via een speciale actie-website kans op een half jaar BNR Nieuwsradio luisteren in een Porsche.
Kevin la Grand, marketingmanager BNR Nieuwsradio: 'Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. De zender heeft enorme groeikansen bij potentiële nieuwe luisteraars met nieuwsinteresse. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio.'
Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwradio: 'BNR Nieuwsradio is de aanjager van de vooruitgang. De zender brengt altijd het allerlaatste nieuws, maar zorgt ook voor duiding en verdieping. Spraakmakende presentatoren zorgen voor scherpe interviews. We nemen geen genoegen met het eerste antwoord of een makkelijke quote. We willen altijd weten waarom de dingen gaan zoals ze gaan. We zoeken verder en vragen verder. BNR Nieuwsradio zet je aan tot nadenken, tot discussie, tot innoveren en tot vooruitgang.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- reclame
- overstapweken
- zet je aan
- zakelijk
- campagne
- Sjors Fröhlich
- Kevin la Grand
- radio
- commercial
- BNR
- BNR Nieuwsradio
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing