Jeroen Dijk verkoopt aandelen in drukkerij Reclameland

Jeroen Dijk verkoopt aandelen in drukkerij Reclameland
  • Media
  • 25 jun 2015 @ 12:09
  • 18684 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMediaZakelijk

Reclameland maakt bekend dat Jeroen Dijk niet langer aandeelhouder is van de online drukkerij. Sinds juli 2014 was Dijk al geen directielid meer. Wouter Haan is nu volledig eigenaar van de online drukkerij.

De belangrijkste reden voor Jeroen Dijk om op directioneel niveau afstand te doen van Reclameland is vanwege het eindigen van de pioniersfase. 'In januari 2008 was Reclameland een bedrijf met één medewerker en een stagiair. Voor Wouter en mij de grote uitdaging om Reclameland neer te zetten als sterk merk. Nu, acht jaar later, kan ik zeggen dat dat is gelukt. Het merk Reclameland staat nu. Met die gedachte kan ik met een gerust hart Reclameland meer loslaten.'

Dijk blijft aan de zijlijn verbonden aan Reclameland. 'Vorig jaar hebben we dit besluit ondertekend, maar nog steeds ben ik betrokken bij alle processen. Door deze stap heb ik nu meer ruimte om verder te kijken en wellicht nieuwe projecten te starten. Pionieren is echt waar mijn hart ligt.'

'Ik ben trots waar we nu staan', reageert Wouter Haan, die het bedrijf nu alleen gaat leiden. 'We hebben op dit moment bijna vijftig mensen aan het werk en bedienen zo'n 60.000 klanten in binnen- en buitenland. Het is geweldig dat we zoveel mijlpalen hebben bereikt. Ik heb respect voor de keuze die Jeroen vorig jaar heeft gemaakt.'

Met het besluit van Dijk gaat Reclameland verder onder leiding van Haan. 'Ik sta ik er niet alleen voor, want ik heb een hecht team om me heen. Samen met hen ga ik Reclameland nog steviger in de markt zetten. Voor de toekomst zien we voldoende uitdagingen en kansen om ons verder te ontwikkelen. Een uitbreiding van producten en verbeterde service zorgen voor groei. Binnen drie jaar wil ik dat onze omzet verdubbelt.'

Reclameland is een Nederlands bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in drukwerk. Dagelijks produceert de online drukkerij zo'n vijfhonderd drukwerkopdrachten. Het assortiment bestaat onder meer uit visitekaartjes, flyers, briefpapier, spandoeken, bierviltjes en magazines.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken