Peter de Visser salesmanager bij Management Scope

Peter de Visser salesmanager bij Management Scope
  • Media
  • 5 okt 2015 @ 09:49
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineSalesMediaPersonaliaPrint

Peter de Visser is per 1 oktober aan de slag gegaan als salesmanager bij Scope Business Media, de uitgeverij van Management Scope. Hij stapt over van MT MediaGroep, de uitgever van Management Team en Sprout.

In zijn rol als salesmanager bij Scope Business Media zal De Visser (48) primair verantwoordelijk zijn voor advertising sales aan zowel adverteerders als bureaus.

De Visser: 'Management Scope is een uniek platform in Nederland, en voor zover ik weet ook daarbuiten, waarbij business leaders op CEO-niveau elkaar interviewen over onderwerpen die bij hun op de agenda staan en dus leidt tot content die er écht toe doet voor het bestuur van Nederland. De laatste jaren is de focus van Management Scope uitgegaan naar het tot stand brengen van zogenaamde kennispartnerships waarbij thema’s werden uitgelicht in samenwerking met relevante partners. Daarbij is de rol van Management Scope, als medium voor campagnes richting een zeer moeilijk te benaderen doelgroep, aan de aandacht ontsnapt. En dat is natuurlijk jammer, zeker gezien de groeiende vraag naar gericht bereik. Het wordt mijn taak om hier weer nieuw elan aan te geven.'

Walter Vesters, uitgever/directeur en eigenaar van Scope Business Media, is zeer verheugd over de komst van De Visser naar Management Scope.

Vesters: 'Peter komt als geroepen. Met de ervaring van Peter kunnen we voldoen aan de hoge kwaliteitsnormen van Scope Business Media. Die kwaliteit zie je onder meer terug in de database die we dagelijks zeer zorgvuldig onderhouden. In deze database zitten alle leden van de raad van bestuur, het executive committee, commissarissen, toezichthouders en directieleden van de grootste bedrijven in Nederland. Wij praten dan ook nooit over bereik op basis van steekproef, maar op basis van absolute aantallen. En doordat we onze lezers kennen tot op het niveau van hun CV, is het mogelijk om exacte segmentaties te maken voor gerichte, zelfs persoonlijke campagnes. Eén op één campagnes behoren hiermee tot de mogelijkheid. Daarmee is Management Scope, vanouds een printmedium, geëvolueerd naar een direct marketing-tool met de voordelen van een redactioneel onafhankelijk contentplatform.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken