Damiaan Hage verruilt Motor Magazine voor AutoWeek

Damiaan Hage verruilt Motor Magazine voor AutoWeek
  • Media
  • 5 jan 2016 @ 12:27
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaJournalistiekPrintPersonalia

Hoofdredacteur Damiaan Hage van de titels Motor Magazine en Moto73 verlaat uitgeverij New Skool Media. Hij stapt over naar zijn oude werkgever Sanoma, waar hij coördinator wordt van de magazines Autoweek, GTO en Autoweek Classics.

Hage (39) vertrekt op 1 februari bij Motor Magazine en Moto73. Hij was daar hij vanaf 2008 werkzaam, de laatse vier jaar als hoofdredacteur van beide motorbladen. Hage's terugkeer naar Sanoma is niet geheel verrassend, want voor zijn komst naar de motorbladen werkte hij ook al bij Autoweek.

Ruim een jaar geleden verkocht Sanoma zijn motorbladen aan de nieuwe uitgeverij New Skool Media. Hage verhuisde toen mee naar de nieuwe eigenaar in Amsterdam. Nu keert hij dus terug naar Hoofddorp, waar naast de bladen zelf ook directe links zijn met televisie en internet.

'Ik heb de afgelopen jaren de motorwereld in mijn hart gesloten en ben vooral erg blij met de overgang van de motorbladen naar New Skool', zegt Hage op Nieuwsmotor.nl. 'Dat was voor de bladen erg goed, het gaat daar dan ook prima en er zit binnenkort nog meer nieuws aan te komen op dat gebied. Ik heb het hier dan ook echt enorm naar mijn zin, maar soms komen er dingen op je pad die je voorbij niet kunt laten gaan.' 

Over een mogelijke opvolger van Hage bij New Skool Media is nog niets bekend.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken