Eurosport sluit basketball-deal met NBA
- Media
- 12 jan 2016 @ 00:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SportTelevisieRechtenVerdienmodellen
- 12 jan 2016 @ 00:12
- Redactie Media
Sportzender Eurosport heeft een meerjarige deal gesloten op basis waarvan basketbalfans in een groot deel van Europa, waaronder Nederland, binnenkort tegen een relatief laag tarief gebruik kunnen maken van een gebundeld aanbod van Eurosport Player en NBA League Pass.
Met een abonnement op deze Eurosport Player / NBA League Pass bundel kunnen abonnees tegen een gereduceerd tarief ’s werelds beste basketbal volgen op mobiel, tablet en PC. De bundel komt een dezer weken beschikbaar voor de consument.
Peter Hutton, CEO van Eurosport: “Deze samenwerking met de NBA helpt ons om de passie van sportliefhebbers te voeden. We geven hen er indirect toegang mee tot hun favoriete atleten en teams, en tot alle facetten van deze magische competitie.”
De Eurosport Player / NBA League Pass bundel wordt aangeboden in drie abonnementsvormen:
- NBA Team Pass: één team volgen gedurende het reguliere seizoen;
- NBA League Pass: elke wedstrijd, live en on demand, inclusief de NBA All-Star game, de NBA Playoffs en de NBA Finals;
- NBA League Pass premium: alle content van de NBA League Pass plus toegang tot NBA TV Live (met documentaires, studioprogramma’s en de NBA Draft) en de optie om te kiezen tussen uit- en thuiscommentaar
De NBA League Pass biedt basketbalfans in meer dan 200 landen toegang tot bijna 1000 live wedstrijden, de NBA All-Star game, de NBA Playoffs en de NBA Finals, op internet, mobiel en tablet.
De Eurosport Player biedt, naast online kijken naar Eurosport 1 en Eurosport 2, ook extra kanalen bij grote events. Zoals bij de Grand Slams met live coverage van alle wedstrijdbanen en de MotoGP en 24 Uur van Le Mans met on-board camerabeelden.
De deal met NBA geldt niet voor alle Europese landen: Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje hebben eigen afspraken met de Amerikaanse basketbalbond.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing