Ziggo promoot Horizon met nieuwe merkcampagne

Ziggo promoot Horizon met nieuwe merkcampagne
  • Media
  • 11 apr 2016 @ 11:33
  • 19208 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsMediaCampagnesTelevisie

Ziggo Horizon staat centraal in de nieuwe merkcampagne van de tv-aanbieder. Het merkverhaal wordt verteld aan de hand van twee sterk verschillende buurmannen. De campagne is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam.

In de nieuwe Ziggo-campagne is een hoofdrol weggelegd voor twee buurmannen. Elk met hun eigen karakter en levensritme. Zo is buurman Ronald (Kees Boot) een wat traditionele tv-kijker. De beeldbuis heeft bij z’n gezin een centrale rol in huis en hij kijkt naar het journaal van acht uur om acht uur.

Z’n nieuwe buurman Jim (Geza Weisz), is meer een tv-kijker van nu. Hij kijkt geen tv - zegt ie - , maar met Ziggo Horizon naar series en documentaires op z’n iPad. Ondanks de onderlinge verschillen kunnen de mannen het goed met elkaar vinden, komen ze regelmatig bij elkaar over de vloer en gaan ze met Ziggo het nodige plezier beleven.

Mariette Leenhouts, VP Brand, Communication, Media & Sponsoring van Ziggo Nederland: 'Met onze nieuwe merkcampagne kunnen we steeds op een herkenbare, uit het volle leven gegrepen manier inhaken op de komende ontwikkelingen in medialand en de rol die Ziggo daarbij speelt.' 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken