Stoelendans bij GroupM: Eric Kramer is algemeen CEO, Isabelle Dacz leidt MEC Nederland

Stoelendans bij GroupM: Eric Kramer is algemeen CEO, Isabelle Dacz leidt MEC Nederland
  • Media
  • 10 mei 2016 @ 16:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieZakelijkPersonaliaMediabureau

Mediaconcern GroupM beleeft een interne stoelendans aan de top. Eric Kramer, topman van MEC Nederland, maakt promotie als CEO van GroupM Nederland. Isabelle Dacz neemt zijn functie als CEO van MEC Nederland over. Zij was bij dit mediabureau al werkzaam als managing director.

Toen MEC-topman Kramer een jaar geleden chairman werd van GroupM Nederland, promoveerde Dacz al naar de functie van managing director om de dagelijkse leiding over het mediabureau van hem over te nemen. In zijn nieuwe functie als CEO van GroupM gaat Kramer zich volledig focussen op het leiden van de groep. Dacz neemt de volledige leiding van het mediabureau op zich.

'Onze groep is de laatste jaren sterk gegroeid dankzij het succes van onze bureaus bij bestaande en nieuwe klanten', zegt Eric Kramer in zijn nieuwe rol als CEO van GroupM Nederland 'Wij hebben ons verder versterkt met acquisities zoals Helder, GreenhouseGroup en Bannerconnect. Als CEO van GroupM Nederland kijk ernaar uit om mij helemaal te kunnen focussen op het versterken van de groep ten behoeve van onze bureaus.'

Isabelle Dacz, CEO MEC Nederland: 'Mijn stap van managing director naar CEO van MEC vindt plaats in een fase waarin een enorme transformatie plaatsvindt in het medialandschap: consumentenoriëntatie en koopgedrag veranderen snel. Creativiteit en techniek zijn essentieel voor een effectieve mediastrategie. Het kan beter, relevanter en succesvoller.'

Door het ontwikkelen van het talent binnen onze organisatie, de recente introductie van het Wavemaker-label en de versterking van onze technische vaardigheden binnen GroupM, is MEC volgens Dacz helemaal klaar om klanten in de huidige markt te laten excellereren. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken