Exterion Media wint pitch voor busreclame in Madrid

Exterion Media wint pitch voor busreclame in Madrid
  • Media
  • 15 jun 2016 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorReclameZakelijk

Exterion Media heeft het contract binnengesleept om voor Empresa Municipal de Transportes (EMT) in Madrid de busreclame te verzorgen. De outdoor-exploitant spreekt over het grootste buscontract in Spanje en tevens het op vijf na grootste van heel Europa.

Het contract biedt adverteerders reclamemogelijkheden op 1.906 bussen en tien parkeerplaatsen in de Spaanse hoofdstad. Exterion Media mag deze proposities aanbieden sinds medio mei.

In 2015 vervoerde EMT 406 miljoen passagiers, waardoor zij op verschillende niveaus een bijdrage leverden aan de beleving van zowel de Spanjaarden zelf als talrijke toeristen en internationaal publiek. Het contract verstevigt de positie van Exterion Media als marktleider in vervoersreclame in Spanje. Op het moment wordt de reclame op meer dan 4.000 bussen in grote steden als Madrid, Valencia en Sevilla verzorgd. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken