JCDecaux en GVB verlengen deal tramreclame
- Media
- 30 jun 2016 @ 09:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameZakelijkMerken
- 30 jun 2016 @ 09:23
- Redactie Media
Tramreclame in Amsterdam is een groot succes. Daarom zetten buitenreclame-exploitant JCDecaux en het Amsterdamse vervoerbedrijf GVB hun samenwerking voort en verlengen zij het contract voor reclame-exploitatie op trams tot medio 2018.
Lange tijd was tramreclame afwezig in Amsterdam, totdat JCDecaux en GVB dit opvallende medium op Koningsdag 2015 herintroduceerden. De bestickerde trams zijn inmiddels door veel grote merken ingezet in hun campagnes.
'Merken als Samsung, KPN, Hyundai, Tele2, Coca Cola, Robijn en Ziggo hebben dit geweldige mediumtype inmiddels gevonden en erkennen het als bijzondere brand booster', zegt Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland. 'Onderzoek heeft bijvoorbeeld aangetoond dat tramreclame voor Magnum heeft bijgedragen aan extra verkoop in de zomer. We zijn erg trots op het vertrouwen dat GVB nu in ons uitspreekt en dat GVB ook de komende jaren met ons wil samenwerken om onze klanten een bijzonder dynamisch podium met enorm bereik te bieden.'
GVB geeft aan erg trots te zijn op de mooie en opvallende trams en de positieve invloed die deze hebben op het imago van het vervoerbedrijf.
De volledig rondom bestickerde trams, ook wel Total View Trams genoemd, zijn 30 meter lang en rijden dagelijks op andere lijnen in Amsterdam. Hierdoor is stadsbrede dekking gegarandeerd. Met de concessie voor bestickering van GVB-trams versterkt JCDecaux zijn positie als outdoor-exploitant van Amsterdam en biedt het abri’s, mupi’s, billboards, zuilen, digitale buitenreclame en dus ook tramreclame aan.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing