Uitgever Reshift Digital lanceert social only-platform Hyped
- Media
- 30 sep 2016 @ 12:15
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 30 sep 2016 @ 12:15
- Redactie Media
Uitgever Reshift Digital lanceert deze week Hyped, Neerlands allereerste social only-platform. Géén ha-tee-tee-pee, maar puur de social media als speelveld. Elmar Rekers, hoofdredacteur: "Apps als Facebook en Snapchat, dat is waar jongeren met een digital lifestyle zitten. En dat is ook precies waar Hyped toffe video's voor maakt".
Hyped maakt met een complete social only-redactie korte en hapklare video-items rondom gadgets, games en digital lifestyle. Dat betekent dat Facebookvrienden van Hyped niet hoeven door te klikken naar een website voor het volledige verhaal. Ze krijgen het laatste nieuws, video's en tips precies daar waar ze die het liefst hebben: op 'de socials'.
Wijdoennietaaneenwebsite.nl
"Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube; op alle gevestigde socials schotelen wij onze jonge en actieve community hapklare video-items voor", vertelt Rekers. "En we zijn Hyped, dus dat betekent een razend enthousiaste kijk op gadgets, games en alles wat daarmee te maken heeft. Hilarische snaps vanaf de redactie, rapper Jeff die gadgets bezingt, De Grote Gadgetshow, onze items omvatten alles wat jongeren online beweegt. En ja, dan moet je als redactie 2.0 dus ook op de socials leven waar de jongeren leven."
Paul Molenaar, algemeen directeur van Reshift: "Voor ons zijn social media op zichzelf staande kanalen die een eigen expertise en benadering vragen. Met Elmar en zijn team hebben we de mensen om hier de ervaringen op te doen die moeten leiden tot de volgende fase in onze strategie."
#mooiedingen
Om de lancering van het platform te vieren geeft Hyped de hele maand oktober gadgets weg. Onder de titel 'De Makkelijkste Winactie Ooit' zal in verschillende steden van Nederland een vette gadget te winnen zijn. Waarbij 'winnen' een groot woord is, want feitelijk hoeft men de prijs alleen maar op te halen. Dagelijkse tips via de Hyped socials zullen steeds meer informatie geven over de exacte locaties.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing