TNW Conference uitgeroepen tot beste congres

TNW Conference uitgeroepen tot beste congres
  • Media
  • 20 okt 2016 @ 13:12
  • 14151 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalInnovatieEvenementAwards

Het Amsterdamse tech-event TNW Conference heeft goud gewonnen op het EuBea Festival. De conferentie van The Next Web eindigde op de eerste plaats in de categorie ‘Best Conference/Congress’. Elk jaar bekroont EuBea de 'boldest and brightest events happening in Europe'.

De elfde editie van het EuBea Festival vond plaats in St. Petersburg en behandelde 276 inzendingen uit 29 landen, verdeeld over 22 categorieën. Shortlisted events mochten pitchen voor een jury van event- en marketingexperts. In de categorie ‘Best Conference/Congress’ had TNW Conference concurrentie van Vodafone, Volvo en O2, met budgetten die opliepen tot 10 miljoen euro.

Onder het motto ‘Calling all crazy ones’ bracht TNW Conference 2016 in totaal 10.000 digitale entrepreneurs bijeen uit 103 landen voor een hele week vol side-events, zeven podia, 150 speakers, 400 exposanten en 5.000 vierkante meters aan 'business floors', allemaal opgebouwd rond drie open-air food-courts.

Een 48-hour hackathon, twee tv-studio's en een uniek take-away restaurant werden ondersteund door vijf muzikale live-acts. Net als de vijf voorgaande edities was ook nu de Westergasfabriek weer de congreslocatie. Onder de sprekers bewonden zich beroemde entrepreneurs als Gary Vaynerchuk, Casey Neistat en Julie Zhuo.

Wytze de Haan, director of events bij TNW: 'Our conference in 2016 was the outstanding result of eleven months of work by 632 people. The event was covered in 21 print and 176 online articles, gathered 430M social media impressions and generated almost 40.000 meetings for our attendees. The recognition we got from the EuBea represents the culmination of all our efforts, and we can’t wait to show what we have in store for 2017.'

Nurah Abdulkadir, marketingmanager van de Westergasfabriek: 'For us, TNW Conference is the perfect image of how a congress should look. Their forward-thinking approach fits just right with the DNA of the Westergasfabriek. The event is playful and creative, and the clever ways they use our venue makes the location a key part of the concept and experience.'



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken