Radiozender Slam! werkt samen met ticketbedrijf Tibbaa
- Media
- 16 jan 2017 @ 10:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - EntertainmentWebwinkelMuziekRadio
- 16 jan 2017 @ 10:37
- Redactie Media
Radiozender Slam! heeft een partnership gesloten met ticketbedrijf Tibbaa. Per direct gaan beide partijen samenwerken om het bereik van eventorganisatoren te vergroten en de ticketing-service voor klanten sterk te verbeteren. Daarnaast wordt Tibbaa de exclusieve ticketing-partner van Slam-evenementen, zoals Slam! Koningsdag.
De combinatie Slam! en Tibbaa levert een effectief, efficiënt, groot en daarmee doeltreffend bereik op voor event-organisatoren. Door de samenwerking hebben Tibbaa en Slam! een platform waarmee de dance-industrie meer loyalty kunnen creëren naar hun bezoekers. Het online Tibbaa-platform geeft de evenement-organisator duidelijk inzicht in het gebruik van de Tibbaa SmartCard. De bezoeker wordt beloond met korting en aanbiedingen die zij kunnen gebruiken voor, tijdens en na het evenement.
'Extra service voor dance-publiek'
John Lubach, directeur crossmedia van Slam: 'Wij zijn erg blij met de samenwerking met Tibbaa. Onze luisteraars willen genieten en gaan voor gemak op dance-feesten. Dit betekent voor de festivalbezoeker kortere wachttijden bij entree, extra mogelijkheden op het festival zoals lockers en verzekering van spullen. Voor festival-organisatoren is dit ook super, zij krijgen hiermee beter inzicht in verborgen kosten en kaartverkoop.'
Founder Tibbaa Peter Roos : 'Fantastisch om met Slam! samen te werken. De zender geeft de evenement-organisatie direct toegang tot de doelgroep. Daarom is de combinatie Slam! en Tibbaa uniek in de markt. Gezamenlijk bieden wij een enorm voordeel, efficiency, continuïteit maar vooral een beter bereik.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing