Palmolive scoort met live-cam op Huishoudbeurs

Palmolive scoort met live-cam op Huishoudbeurs
  • Media
  • 22 feb 2017 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieContentEvenementVideo

De Huishoudbeurs 2017 is in volle gang. Palmolive brengt een ‘live-verslag’ van de beurs via de Palmo-Live Cam. Een digitale zuil op de stand van Palmolive waar bezoeksters via een webcam antwoord geven op een vraag over hun ‘geniet-moment’.

Alle video’s worden verzameld op Palmolivecam.nl. Hier ontstaat organisch een soort verslag van de beurs. De leukste video’s van de dag winnen een verwenpakket. De beursactivatie werd bedacht en ontwikkeld door Fox on the Run en Wubbe, waarbij Wubbe ook verantwoordelijk was voor het stand-ontwerp.  

Doelstelling van de activatie is het stimuleren van de verkoop van Palmolive Naturals en Palmolive Gourmet. 

Credits

Opdrachtgever: Colgate-Palmolive Nederland BV

Bureaus: Fox on the Run, Wubbe

Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes, Bas van Haren, Andy Houtman

Strategie: Robbert Heijsman, Gilbert Witjes

Verantwoordelijk bij klant: Maarten Hoogenboom, Joost Grijsen

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken