Fashionchick neemt modenummer Viva over
- Media
- 11 apr 2017 @ 10:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieproductieVloggenBloggenTijdschriften
- 11 apr 2017 @ 10:57
- Redactie Media
Het speciale modenummer van Viva is compleet onder handen genomen door Fashionchick’s oprichter Ellen Snijder. Niet alleen de inhoud: ze prijkt ook op de cover, mét het nieuwe Fashionchick make-over team. Dit extra dikke nummer staat compleet in het teken van business babes, met veel shoppingtips en de niet-te-missen spots in de leukste modieuze wereldsteden.
Ellen Snijder: 'Viva is vernieuwd en wij van Fashionchick vinden de nieuwe look eenmatch made in heaven! Het kon dan ook niet anders dat we de koppen bij elkaar hebben gestoken voor dit grote modenummer. Nóg meer fashion, nóg hebberiger en nóg gevaarlijk voor de portemonnee, want alles is direct online te shoppen.'
Als klap op de vuurpijl staat Ellen met drie andere powerbabes op de cover en met een groot interview in het blad. Dit is het make-over team van het nieuwe Net5-programma ‘Fashionchick make-over’. In dit programma helpen Net5-presentatrice en fashionblogger Yara Michels, styliste Patty Zomer en visagiste Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende lucky ladies om hun stijl (terug) te vinden. Deze dames zijn met een specifieke reden opgegeven door geliefden en bekenden, met als doel ze nog leuker, knapper en mooier te maken dan ze al zijn. ‘Fashionchick make-over’ is vanaf 16 april elke zondag om 19.00 uur te zien bij Net5.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

