Discovery Networks verlengt deal met M7 Group
- Media
- 20 jun 2017 @ 10:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SalesContentTelevisieReclame
- 20 jun 2017 @ 10:18
- Redactie Media
Discovery Networks Benelux en M7 Group hebben overeenstemming bereikt over een nieuwe meerjarige distributie-overeenkomst. Dat betekent dat alle zenders van Discovery Networks, waaronder Eurosport en Animal Planet, in Nederland voor de abonnees van CanalDigitaal en Online.nl ook de komende jaren beschikbaar blijven in het basispakket.
Alco de Jong, VP country manager van Discovery Networks Benelux: 'Deze nieuwe overeenkomst is eerst en vooral goed nieuws voor de trouwe Discovery-kijkers onder de abonnees van CanalDigitaal, Online.nl, TV Vlaanderen en TéléSAT. Zij kunnen de komende jaren blijven genieten van mooie programma’s als Gold Rush (Discovery), Judge Rinder (ID) en Say Yes to the Dress (TLC). En niet te vergeten van grote sportevenementen als de MotoGP, Giro d’Italia, Wimbledon en de Olympische Spelen. Met deze overeenkomst bevestigen we opnieuw onze lange termijn doelstelling om onze premium content voor zoveel mogelijk kijkers beschikbaar te hebben.'
Discovery Networks Benelux voert acht zenders in Nederland en België. Daarvan zijn Discovery Channel, TLC en Eurosport 1 in Nederland overal te ontvangen en ID, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World en Eurosport 2 digitaal. In Nederland bereiken de genoemde zenders maandelijks gemiddeld 10,9 miljoen kijkers.
In Vlaanderen zijn Eurosport 1 en Discovery Channel (sinds 2009) analoog te ontvangen en TLC (sinds 2015) digitaal. Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Eurosport 2 en Investigation Discovery zijn eveneens digitaal te ontvangen en bereiken maandelijks gemiddeld 4,3 miljoen kijkers.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing