Lex Beijersbergen verlaat Omroep Reclame Nederland
- Media
- 20 jun 2017 @ 09:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaReclameOnlineTelevisieSales
- 20 jun 2017 @ 09:33
- Redactie Media
Lex Beijersbergen van Henegouwen stopt met ingang van 1 september als adjunct-directeur bij Omroep Reclame Nederland (ORN). Dat heeft de Raad van Commissarissen van ORN bekend gemaakt. Er zou 'in goed onderling overleg' zijn besloten om uit elkaar te gaan.
Lex Beijersbergen is sinds maart 2011 als adjunct-directeur bij ORN in dienst. Naast de algemene werkzaamheden van deze functie heeft hij zich in het bijzonder gericht op de ontwikkeling van de digitale sales- en marketingstrategie van ORN en de product- en businessontwikkeling van de digitale advertentiepropositie ‘ORN Online’. Vanaf 2012 is deze propositie naast de bestaande advertentiemogelijkheden via radio en televisie in de markt gezet en heeft het zich inmiddels ontwikkeld tot een volwassen online advertentiekanaal.
De Raad van Commissarissen van ORN is Beijersbergen van Henegouwen erkentelijk voor zijn ervaring, kennis en kunde en zijn toewijding om de regionale omroepen op de landelijke advertentiemarkt te vertegenwoordigen en te positioneren.
Omroep Reclame Nederland Sales CV (ORN) is sinds 1993 de landelijke verkooporganisatie van reclamezendtijd van de regionale publieke omroepen : Omrop Fryslân, RTV Noord, RTV Drenthe, RTV Oost, Omroep Gelderland, RTV Utrecht, Omroep Flevoland, RTV Noord Holland, West, RTV Rijnmond, Omroep Zeeland, Omroep Brabant en L1 Radio en Televisie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing